Καταστάσεις που μου τη σπάνε

Οι εξυπνάκηδες.
Οι τύποι που επειδή γεννήθηκαν στην άλφα ή βήτα πόλη(γεγονός αυτό) δεν ξέρουν τι είναι το Γεώμηλο, το κατσικάκι (ζωντανό), από που ουρεί η όρνιθα κοκ
Οι τύποι που επειδή γεννήθηκαν στο άλφα ή βήτα μέρος εκτός πόλης, χλευάζουν αυτούς που γεννήθηκαν στην πόλη.

Τα κωλόμωρα που τρέχουν γύρω γύρω από την ψάθα σου στην παραλία και σε κάνουν αμμουδερό....

Οι "φίλοι" τις σχολής, που όταν βρουν νέα παρέα, σε ... ζααααααααααρτ.

Η ανατριχιαστική συμπεριφορά πωλητή/ιας. Πουλάκι μου, κι εγώ λεφτά θα σου αφήσω. Δεν είναι πετσετάκια.

Η πριξηγενής αντιμετώπιση πωλητριών σε μαγαζιά τύπου Χόντος....(ναι έκανα το λάθος να μπω μόνος).
-Να σας βοηθήσουμε;
-Όχι ευχαριστώ
στο επόμενο 80ποντο(ουχι 1 μέτρο)
-Θα μπορούσαμε να σας εξυπηρετήσουμε;
Αφότου φουσκώσει το .... τσουρέκι
Εγώ:Θέλω το τάδε άρωμα που είναι στην τάδε συσκευασία
Αυτή:Α!(όλο χαρά που βρήκε τη λύση να πασάρει στον άσχετο το άρωμα)Αυτό είναι το ίδιο ακριβώς αλλά είναι σε συλλεκτική έκδοση που μόλις βγήκε στην Ιταλία.
Εγώ:Ναι αλλά εγώ θέλω το άλλο.
Αυτή:Μα αφού είναι το ίδιο.
[...]
Εγώ:Κοίτα κοπελιά, επειδή Ιταλία μένω, έψαξα, βρήκα και ήρθα από εσένα να το αγοράσω. Θέλω αυτό. Θα μου το δώσεις;
και ο κεραυνός
Αυτή:Αχ δυστυχώς δεν το έχουμε το απλό........

Για την τιμή των όπλων, το Σπέσιαλ, ήταν άλλο άρωμα εν τέλει...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι