Anilikos #01 Pilot

My Odeo Podcast
RSS Feed RSS feed

Γιατί να μιλήσω, γιατί να μιλήσω...;
  • Όχι κατηγοριοποίηση
Σαρδάμ, θα έχω πολλά και να το ξέρετε. Εγώ και ο Σημίτης.

Audacity, open source και κρασάρισμα.

Podsafe μουσική, επιγραμματικά
"Κατεψυγμένες" Συστάσεις
Ανήλικος δεν είμαι αλλά Φαίνομαι.

Το ΜΟΥ μπλογκ!!!!
  • Ανανεώσεις και κουμπιά.
Επικαιρότητα;Μάλλον δεν θα πάρω.
Κατινάζ; Το σπορ του μεσημεριού.
  • Αντζελίνα και Μπραντ αποκτήσανε απόγονο
  • Η Τζένιφερ όμως...ΚΥΡΙΑ!
Μάλλον προς κινηματογράφο το κόβω.

Φέυγω, το podcast τι θα το κάνω;
(ΑνΆφερα....Τα Ελληνικά μου έλεος!)

Πρώτοι σχολιασμοί Ταινιών.
06-06-06 Κούραση πλέον


Τα Λαλά του Επεισοδίου

Σχόλια

  1. Καλή αρχή!

    Παρατηρήσεις:
    1. Δες τον θόρυβο που ακούγεται από πίσω, λογικά είναι το PC σου, ή κάτι άλλο που κάνει παράσιτα.
    2. Δοκίμασε να μιλάς λίγο πιο γρήγορα (το ξέρω το πρόβλημα και εγώ μιλάω γενικά αργά και στα πρώτα podcasts που είχα και περισσότερη αμηχανία μιλούσα πολύ αργά!). Αν και αυτό έτσι κι αλλιώς θα διορθωθεί από μόνο του από εκπομπή σε εκπομή :-)
    3. Αν θέλεις ιδέα για podcast ορίστε μία δική μου "ανάγκη":
    Επειδή δεν ακούω και τόσο ραδιόφωνο πια και TV βλέπω σπάνια, πολλές φορές "χάνω" την επικαιρότητα των άλλων. Θα ήθελα ένα podcast, ιδανικά καθημερινό (αλλά και εβδομαδιαίο θα ήταν super) που να μου λέει μέσα σε 5 λεπτά τί έγινε την εβδομάδα που πέρασε. Το ξέρω, μπορεί να μην ακούγεται εντυπωσιακό, αλλά θα ήμουν φανατικός ακροατής :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dear Father Podcaster GR
    Κατ'αρχήν ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια :)

    1.Ο θόρυβος προέρχεται από το ανεμιστηράκι του Acer Aspire 3003 που διαθέτει το κατάστημα. Προσπαθώ να βρω τρόπους να απομονώσω τον θόρυβό του και ίσως κάποια στιγμή το καταφέρω. Κανονικά δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου, απορώ που το βγάζει τόσο έντονο το μικρόφωνο.
    2.Η ταχύτητα ομιλίας ήταν μια ακραία έκφανση της αμηχανίας μου ομολογουμένως. Θα διορθωθεί πιστεύω. Σε σημείο μερικές φορές να μη με καταλαβαίνετε :Ρ
    3.Είναι όντως μια πολύ καλή ιδέα για θέμα. Θα μελετηθεί διεξοδικώς και θα έχετε νέα στην επόμενη εκπομπή. Κατά πάσα πιθανότητα ο "χαρακτήρας" της εκπομπής θα είναι ελεύθερος, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
    4.Επιτέλους ανακάλυψα πώς να μειώνω τον ήχο στο audacity. Τέρμα πλέον τα απότομα κοψίματα και οι ξεροί μονόλογοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με το καλό. Το άκουσα το pilot αλλά μέχρι τώρα δεν έτυχε να βρω χρόνο να σου αφήσω τα σχόλιά μου.
    Με ενδιέφερε να σε ακούσω, και έτσι μετέφερα το podcast στο ipod για να σε ακούω στο δρόμο προς την δουλειά, όμως πάλευα με την ένταση. Στα σημεία της μουσικής έπρεπε να σε χαμηλώνω, την φωνή σου όσο δυνατά και να την έβαζα, πολλά πράγματα τα έχασα, λόγω κίνησης και φασαρίας του δρόμου. Η ιδέα του να κάνεις podcast με ψυθιριστή φωνή, είναι πρωτοτυπη. Υποθέτω τώρα που ανακάλυψες τον έλεγχο του ήχου στο audacity μάλλον θα μπορείς να μειώσεις αυτές τις έντονες αυξομειώσεις.
    Την καλησπέρα μου, κου λου που, κου λου που (όπως λες και εσύ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μερσί μερσί.
    Όσο θα προχωράει το σύστημα θα διορθόνονται πολλά πράγματα αγαπητή Θεα(χωρίς τόνο). Ήδη ανεβάζω το δεύτερο επισόδειο και μου κάνει κάτι νερά το odeo αλλά ελπίζω εντός μισαώρου να είναι οκ γιατί έχουμε και δουλειές :Ρ.
    Το ψυθιριστόν της φωνής ήταν λόγω ώρας. Δεν νομίζω να συνεχιστεί μιας και θα γίνεται απογευματινές ώρες. Κάτι πουλάκια που ακούγονται στο βάθος του δεύτερου επισοδείου είναι από τον κήπο το ηλιοβασίλεμα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή και καλά podcasts κατέβηκε το πρώτο και το ακούω.... ετοιμάζομαι για τα υπόλοιπα ώς στιγμής ωραία επιλογή το Introvert 1 Chronos ωραίο κομμάτι

    με σεβασμό Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο κόσμος είναι οικτρά, απελπιστικά και ανατριχιαστικά μικρός.....
    Κ μετά το παραλήρημα
    Καλώς ήρθες Γιάννη.
    Θενκς :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι