Είμαι ψώνιο! :oP

Me is TERRIBLY ψωνισμένος about me being on the Jersey Todd Show #39!!!!! LOL

Σχόλια

  1. aww, cute cute:) an kai akougosoun ligo agxomenos..ela na xalarosoume!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίγο; Το έγραψα 7 φορές το μήνυμα για να πετύχω να μην κάνω εεεε και οοοοο και άλλα παράσιτα.

    Ντάξει, τώρα του έστειλα του ανθρώπου ένα πιο χαλαρό, να μη νομίζει ότι είμαι και κανένα κολλημένο :Ρ.
    Το odeo είναι πολύ κουλ πάντως. Μου φαίνεται θα βάζω τα ποστ μου και σε ήχο για όποιον βαρίεται να διαβάζει. Ας ακούει τη θεσπέσια μαγική και υπέροχη φωνή μου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. oh yes! u should totally do it. u do have a cute voice:) to eixe kanei prin apo kanena xrono o www.vividblurry.com (gnosto trelo moro tis washington DC). den thelo na se parapempso ekei omos giati provlepo na akolouthoun fotografies ton koiliakon sou mprosta ston kathrepti, meta to douche, ktl ktl ktl :P as kratisoume ena epipedo telos panton:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι