Το αεροπλάνο έφυγε(;)

17.07
Η κατάσταση είναι τραγική από το πρωί με τις καθυστερήσεις. Εντάξει, όχι τόσο τραγική όπως κάτι χρόνια πριν που αναγκάστηκα να χάσω 2-3 μέρες από τις καθυστερήσεις, αλλά και πάλι, όταν περιμένεις να γυρίσεις στην πόλη σου και από Ρώμη έχεις 1 ώρα καθυστέρηση, από Αθήνα ακόμα κανείς δεν ξέρει πόσο, ε όσο να πεις, κάτι νεύρα αρχίζουν να σπάζουν.
Κανονικά τώρα θα έπρεπε να ήμουν επάνω στο αεροπλάνο και να μην μπορώ να ανοίξω τον υπολογιστή λόγω πτήσης, αλλά φευ... Ούτε καν ο προορισμός στην πύλη δεν έχει εμφανιστεί.. Αφού έχω αρχίσει να νομίζω πως έχω κάνει λάθος πύλη.
Το πρωί το λεωφορείο μέχρι τη Ρώμη καθυστέρησε κανένα μισάωρο στον περιφεριακό. Ο προαστιακός, δεν μπορώ να πω, στην ώρα του, αλλά μόλις έφτασα στο Fiumicino και έπρεπε να πάρω το εισητήριό μου από τα εκδοτήρια του αεροδρομίου, έκανα άλλο ένα μισάωρο γιατί είχε μια ουρά ΝΑ και 1 υπάλληλο να εξυπηρετεί τον κόσμο. Έτσι, μισάωρο στο μισάωρο έκανα τσεκ ιν ....μισή ώρα πριν πετάξω. Ή τουλάχιστον, μισή ώρα πριν την καθορισμένη ώρα πτήσης. Και αφού έκανα ένα μαραθώνιο του στυλ, οικογένεια ΜακΆλιστερ από το "Home Alone" 1 και 2 μαζί, έφτασα στην πύλη για να βρω όλη τη πτήση όρθια και να στηθώ κι εγώ για να συνειδητοποιήσω στο τέλος ότι άδικα στεκόμουν τόση ώρα...και φυσικά άδικα έτρεχα.
Τέλος πάντων, πετάξαμε, είχαμε και ωραίους αεροσυνοδούς :Ρ, ένας ειδικά...άσε άσε.. και φτάσαμε Αθήναααααα. Πήρα κι εγώ το Science Illustrated να διαβάσω για να περάσει η ώρα, τσουπ, να'σου πάλι η Ιταλία μπροστά μου, όπως πάντοτε άλλωστε... Ειδικό άρθρο
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Θα επανέλθω σε άλλο ποστ για το συγκεκριμένο θέμα.
Και ξαφνικά έρχεται μια κοπελιά, 20; 21; μάξιμουμ και μας λέει, εγώ ερωτηματολόγιο για το Ελ. Βενιζέλος κάνω, αλλά παρεμπιμπτόντως η πύλη σας έχει αλλάξει και θα πάτε στη Β13. Και έρχομαι εγώ και ρωτάω... Συγνώμη, μια ανακοίνωση από τα μεγάφωνα θα κόστιζε ρεύμα; Τα νύχια μας θα μυρίζαμε; Την Aegean τη φώναξαν εφτακόσιες φορές μέχρι να φύγει. Έλεος δηλαδή!!! ΆΑΑΑΑΑΑΑΑντε ένας ορυμαγδός από άγγλους γάλλους γερμανούς να κοιτιέται συναμετάξυ των και να αναρωτιέται, τι έγινε ρε παιδιά και άδειασε η αίθουσα; Ευτυχώς συνεννοηθήκαμε και ξαφνικά στη Β13 ενεφανήσθει ένας πακτωλός από ταξιδιώτες. Φυσικά κι εδώ πάνω, μια από τα ίδια έτσι; Η ώρα είναι 17.25. Κανονικά έπρεπε να είμαι στον αέρα εδώ και 15 λεπτά.

[...]
Έφτασα!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι