Αγάπη είναι...

...να μηδενίζεις τις αποστάσεις
...να σε αγγίζουν και να νοιώθεις παντού το άγγιγμα
...να υπερβαίνεις τον εαυτό σου για χάρη του άλλου
...να πηγαίνεις σπίτι του, με τους γονείς του, μόνο και μόνο για να τον ευχαριστήσεις
...να γελάς και να αστειεύεσαι όταν κάνεις σεξ
...να σκέφτεσαι ότι τον "αγαπάς" και να δακρύζεις από το συναίσθημα...
...να ξυπνάς μαζί του και να νομίζεις ότι είναι το ομορφότερο πρωινό του κόσμου, της ζωής σου, της οικουμένης...
...να προσεύχεσαι να έχει ο Θεός καλά τον άλλο

...αγάπη είναι πολλά...

Αγάπη είναι να γράφεις αυτές τις γραμμές και να μην μπορείς να διακρίνεις την οθόνη από τα δάκρυα....

Σχόλια

  1. μερικά από αυτά είναι και έρωτας


    =))) να σαι καλα... μια βραδυνή ανάσα ήταν αυτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Αγάπη είναι να γράφεις αυτές τις γραμμές και να μην μπορείς να διακρίνεις την οθόνη από τα δάκρυα....

    Αυτό το υπογράφω!
    Δεν ξέρω από πότε έχεις μπει στο monitor αλλά χαίρομαι για αυτό. Καληνύχτα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω πολύ καιρό Vista μου
    Μου έλειψες
    Όλοι μου λείψατε
    Θα επανέλθω από τις 6 Σεπτέμβρη δριμύτερος

    Όσο για τα υπόλοιπα...θα τα μαθαίνετε

    Αγαπώ όλον τον κόσμο...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι