Τι σημαίνει "ευκαιρία";

Είπες ότι θα προσπαθήσεις αρκεί να είμαι εγώ καλά...

Είπες ότι είσαι έτοιμος να κάνεις οτιδήποτε αρκεί να είμαι ευτυχισμένος...

Εύχομαι να το κάνεις.
Ελπίζω να δεις στο μέλλον ότι το έκανες για τη δική σου, προσωπική ευτυχία... Γιατί γι' αυτή πρόκειται και γι' αυτή πασχίζω περισσότερο...
Γιατί θέλω να σε κάνω ευτυχισμένο.

Θα χρειαστούν όμως αποδείξεις. Κάθε μέρα και μια προσπάθεια. Τα περιθώρια έχουν στενέψει πλέον. Δεν θα αντέξω άλλο πόνο. Υπάρχει ένα μεταίχμιο σε κάθε σχέση. Και ο πόνος λίγο θέλει να μετατρέψει την αγάπη σε απλή λύπηση και αδιαφορία. Γιατί το αίσθημα της αυτοσυντήρησης υπάρχει σε όλους τους ανθρώπους.

Εύχομαι να προσπαθήσεις.
Κάθε μέρα ελπίζω να είναι νίκη.

Σχόλια

  1. "Ελπίζω να δεις στο μέλλον ότι το έκανες για τη δική σου, προσωπική ευτυχία... Γιατί γι' αυτή πρόκειται και γι' αυτή πασχίζω περισσότερο...Γιατί θέλω να σε κάνω ευτυχισμένο"

    Πολύ γλυκό και συγκινητικό αυτό που είπες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Αφροδίτη: Μια μεγάλη αγκαλιά

    @ Αλχημιστή: Δεν τρέφω αυταπάτες. Μόνος μου αποφασίζω και επιλέγω να δώσω μια ευκαιρία ακόμα. Δική μου η απόφαση, δικό μου το ρίσκο, δική μου η επιτυχία δική μου και η αποτυχία στο ρίσκο.

    Θέλω να σας συναντήσω κι από κοντά μια μέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :) :) :) είσαι υπέροχο πλάσμα και θα είναι ΠΟΛΥ βλακεία του να μην το εκτιμήσει αυτό!

    Και πολύ πιθανό οι πολεμιστές του φωτός να συναντηθούν κάποια μέρα και να μιλήσουν για τις ουλές των μαχών γιατί μην ξεχνάς ότι αυτές μας κάνουν σοφότερους ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι