Ονειρεύτηκα

Ονειρεύτηκα,

τη γλώσσα ότι μιλάω κάποιου άλλου

Ονειρεύτηκα ότι μέσα σε κάποιου άλλου ζούσα το πετσί.
Ονειρεύτηκα ότι ο εαυτός μου είναι ο δικός μου αγαπημένος.
Ονειρεύτηκα ότι σε σόι τίγρεων ανήκω.

Ονειρεύτηκα πως η Εδέμ εντός μου ζούσε
και όταν ανάσαινα, κήπος επλάσθη μέγας στη πνοή μου.
Πως τη δημιουργία γνώριζα ολόκληρη ονειρεύτηκα,
τ' όνομα του δημιουργού ονειρεύτηκα ότι ξέρω...

Ονειρεύτηκα...

Και τ' όνειρό μου τούτο,
απ' όλα ήταν το καλύτερο.
Πως όσα ονειρεύτηκα, πραγματικά κι αληθινά ήταν όλα.

Κι ότι μες τη χαρά θα ζούσαμε για πάντα.
Εσύ σε μένα μέσα,
κι εγώ μέσα σ' εσένα.


Credits to Northaura
Ακούστε τον

Σχόλια

  1. Εγώ πάντως σου αφιερώνω αυτό:

    http://upload2.net/page/download/gTMhEJScmJ6UR6G/26.jpg.html

    την έβγαλα πριν λίγα χρόνια στο Λουτράκι και η ιδιαιτερότητά της είναι ότι αν και φαίνεται τόσο ήρεμη και γαλήνια είναι τραβηγμένη Δεκέμβρη μες στο ψοφόκρυο.

    Καμιά φορά γίνεται να κάνουμε αισιόδοξες σκέψεις ακόμα και μες το καταχείμωνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι