Εγώ και τα προαισθήματά μου...


Ώρες ώρες είμαι πολύ ανατριχιαστικός...

Τα προαισθήματά μου είναι σκέψεις, που ξέρω ότι, ισχύουν, πριν καν εμφανιστούν σημάδια, πριν καν γίνει κάτι σχετικό... Περνάει αστραπιαία απ' το μυαλό μου κάτι-και δεν είναι σφαίρα-και ξέρω ότι δεν είναι ευχή, υπόθεση, σκέψη, αλλά ένα δεδομένο. Ξέρω ότι έτσι θα γίνει.

Τελευταίο παράδειγμα;
Πριν την Παρασκευή που μας πέρασε πέρασε απ' το μυαλό μου ότι τα Χριστούγεννα, θα είχαμε καινούργια τηλεόραση στο σπίτι. Να σημειώσω ότι με τους γονείς μιλάω αραιά και που και δεν είχε αναφερθεί τίποτα, γιατί ο πατέρας ήθελε να μας το κάνει έκπληξη. Κυριακή βράδυ, έμαθα ότι όντως, την Παρασκευή(!) αγοράστηκε η τηλεόραση...

Να με προσέχετε....


Την Τετάρτη προβλέπεται να πετάω για το σπίτι... Για την Ελλάδα... Άντε να δούμε πως θα πάει. Απ' τον Άγιο Βασίλη φέτος, ζήτησα μόνο ηρεμία. Τίποτε άλλο. Ηρεμία...

Σχόλια

  1. Εύχομαι τα προαισθήματά σου να συμφωνούν με την ηρεμία, επειδή διαφορετικά δεν ξέρω αν θα αντέξουν ορισμένα συναισθήματα σου καινούργιο γύρο :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι