Κούραση η steadicam

Είπαμε, να κάνουμε φθηνές παραγωγές ρε παιδιά, αλλά αυτό το κακό με τη steadicam έχει παραγίνει..

Έβλεπα κι εγώ τις σειρές φέτος στην Ελληνική tv. Κάτι δε μου κολλούσε.. Κάπως μου φαίνονταν τα πλάνα, οικτρά ψεύτικη η ερμηνεία σοβαρών ηθοποιών και δεν είχα καθίσει να το ερευνήσω εγκεφαλικά το θέμα. Σήμερα που κάθισα και παρακολούθησα ενδελεχώς κάποια επεισόδια σειρών (βλπ. S1ngles, Μαζί σου, Τελευταία παράσταση) είδα πως η χρήση steadicam είναι, πώς παίρνω εγώ την αντιβίωση αυτές τις μέρες που είμαι άρρωστος; Στον υπερθετικό..

Και καλά η συγκεκριμένη κάμερα "δραματοποιεί" τα πλάνα. Επίσης όμως είναι και φθηνότερη η εγκατάστασή της, γρηγορότερο το γύρισμα και γενικώς πασάλειμμα το όλο θέμα. Συνδυαζόμενο με μια μέτρια ηθοποιία ή ένα φτωχό λεκτικά σενάριο που βιάζεται να βγάλει περίλαμπρα αποφθέγματα (S1ngles) ή να δημιουργήσει μια "ροή" λόγου και δράσης (Μαζί σου) που ουσιαστικά δεν είναι δυνατόν να γίνει καθότι δεν υπάρχει "χημεία" των πρωταγωνιστών, κάνει τη σειρά να δείχνει τουλάχιστον μαθητική προσπάθεια δημιουργίας, με απλώς λίγο καλύτερο φωτισμό, make up και μουσική επένδυση.

Να κάνουμε έναν έρανο βρε στο paypal να μαζέψουμε κανένα λεφτό, να πάρουν κανένα τρίποδα βρε αδερφέ..

Σχόλια

  1. Η χρηση stedicam ειναι το νεο must ολων των Ελληνικων παραγωγων.
    Ουτε εξοδα,ουτε τιποτε.
    Οτι πληρωνεις...παιρνεις.
    Τα συμπερασματα για τις ελληνικες σειρες...δικα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι