Προαισθήματα ^ν

Χθες ξύπνησα από έναν ανήσυχο ύπνο, με μια πολύ κακή διάθεση και ένα όνειρο που μου άφησε μια γνώριμη εντύπωση...
Εντύπωση που όταν μου αφήνουν όνειρα, βγαίνουν αληθινά...

Μέχρι το μεσημέρι είδα τα πρώτα σημάδια επαλήθευσης..
Ένας καλός μου φίλος, που με συγκίνησε σήμερα με 2 του φράσεις, γιατί ξέρω ότι δεν τα λέει, αλλά όταν τα λέει τα εννοεί, θα έλεγε ότι κάνω σαν την κυράτσα της γειτονιάς με τα όνειρα κ τα προαισθήματα.
Κι όμως... Ούτε σε ζώδια πιστεύω, ούτε σε διάφορα άλλα ανατριχιαστικά...
Όταν όμως έχω αυτή την αίσθηση, απλά ξέρω ότι θα συμβεί.

Ενέσκηψε πάλι το θέμα του πρώην του...
Προσπαθώ να το χειριστώ όσο πιο ψύχραιμα γίνεται. Ελπίζω να έχω αρκετή δύναμη ώστε να αντέξω.
Η Γ. μου είπε ότι οι σχέσεις που κρατάνε, είναι οι σχέσεις όπου υπάρχει υπομονή και κατανόηση....
Τι χαίρομαι;
Χαίρομαι το γεγονός ότι δε χρειάζεται καν να προσπαθήσω για να κάνω υπομονή ή για να δείξω κατανόηση. Απλώς μου βγαίνει.... Και ίσως παραπάνω απ' ότι θα έπρεπε.
Είμαι ερωτευμένος....

Σχόλια

  1. ti omorfo to kleisimo tou post autou!?!?!?

    ..."eimai eroteumenos." teleio!!! tha ithela na mporousa na to po kai ego sintoma - to elpizo, to vlepo, sxedon to osfrainomai. telika auto to blogging mas fernei konta se atoma pou exoun perasei ta idia. taksideuo me tis skepseis sou!

    na'sai kala - ela kai apo to diko mou habitat...
    ciao

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι