Καθαρίζοντας το ανεμιστηράκι του Aspire 3003

Λίγο η ζέστη, λίγο (έως πολύ) η σκόνη, ήρθε ο Aspire και φούντωσε ο έρμος. Είπα κι εγώ να τον καθαρίσω. Το ανεμιστηράκι του δηλαδή, γιατί στο ρελαντί έπιανε 52 βαθμούς ακατέβατους. Είχαν φύγει οι εποχές που είχα 47-48 σταθερά και έσβηνε το βουρου βουρου.

Κατέβασα tutorials, κατέβασα manuals, έτοιμος για τη μεγάλη επιχείρηση.. Γυρίζω τ'ανάσκελο τον πισι μου. Τι βλέπω;

Ειδικό καπάκι, ΜΟΝΟ για το ανεμιστηράκι. Ξεβιδώνω τις βίδες στα 3 βελάκια(οι δύο δε φαίνονται καθότι η φωτό βγήκε μετά την επιχείρηση και αρκούντως βιαστικά :Ρ) και από κάτω, φαρδύ πλατύ, το ανεμιστηράκιιιιιι. Το ανοίγω, το καθαρίζω με μπατονέτες, απ' όπου έβγαλα και..όχι κουβέρτα, όχι πάπλωμα, αλλά τη μπουχάρα με τους 4.000.000 κόμπους, από σκόνη, και ξαναβίδωσα τα πάντα (πέρασα και μια ηλεκτρική, ναι ναι σκούπα, μην το γελάτε, συμβουλή του φίλου που μου ρήμαξε το ubuntu τη πρώτη φορά :Ρ).

Ε, το πόσο συνήλθε δε λέγεται! Σαν καινούργιο κάνει το μωράκι μου. Άχου το!!!!

Σχόλια

  1. Δεν θα υπήρχε περίπτωση να κάνω κάτι τέτοιο! Στον γιατρό του και γρήγορα!

    Αμ το άλλο... να πάρω φορητό και εξ αιτίας των καταραμένων Vista να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω... όλα τα αγαπημένα μου προγράμματα δεν παίζουν στο ρημάδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ta vista einai kataramena.. opws kai kathe emporeuma pou pigazei apo ton Bill Gates alla oloi eksartomaste apo auton. Einai kati san tin coca colla. Den kanei kalo alla elaxistoi den pinoun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χιχιχιχιχι

    Όπως έλεγε και ο Πανούσης, είναι σαν το διάβολο να 'ρχεται στο αυτί σου κ να σου λέει..
    "Πάρει κοκακόλα, πάρε κοκακόλα, πάρε κοκακόλα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι