Θάσος 2007 (broadband advisory)

Παρέα με τους γλάρους πάνω στο φέρι.


Το πιο γλυκό δωμάτιο που έχω κοιμηθεί :)



Το ομορφότερο ηλιοβασίλεμα, ισάξιο με αυτό που είχα δει κάποτε στη Σκιάθο, το αγαπημένο μου νησί, το πρώτο βράδυ στη Θάσο.


Στην παραλία της Αλυκής λιγδωμένος φουλ από το Caroten έβγαζα φωτό. Το πώς δε μου έπεσε η μηχανή από το λάδι, δεν το σχολιάζουμε :Ρ
Έκανα ένα μαύρισμα όμως...


Μια άποψη από ψηλά του κολπίσκου.



Μα δεν είναι γλύκα τα ενοικιαζόμενα; Όχι κοιτάξτε θέα. Κορνίζα σκέτη..






Και τέλος, ένας μπέμπης πάνω στο πλοίο του γυρισμού που μόλις έκανε τα πρώτα του βήματα. Μπισκοτάκι σκέτο :)

Σχόλια

  1. Πέρασες υπέροχα, νομίζω!
    Τι ωραίο δωμάτιο. Γενικά όλα φαίνονται ωραία εκεί. Για να το έχουμε στα υπόψιν.




    Πρώτο κόμμεντ; ΝΑΙ, ΝΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ'οτι βλεπω μια χαρα τα περασες!!!Παντα τετοια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xm, τουλάχιστον έγινες μαύρος όχι από τον καπνό αλλά από τον ήλιο...
    αχ...ελληνικό καοκαίρι,
    ελπίζω να τις φορτισες τις μπαταρίες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω πάει στην Θάσο, αλλά αφού είδα τις φωτός σου σίγουρα θα την επισκευτώ. Δείχνει υπέροχη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η υπέροχη Θασος. Κι εγώ πήγα φέτος εκεί. Ελπίζω να πέρασες πολύ καλά. Εγώ στον ποτό που ήμουν πέρασα υπέροχα.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το δωμάτιο φένεται υπέρτατο.. Από όλες τις φωτό.. Στο δωμάτιο έχω κολλήσει....
    ΤΟ ΘΕΛΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ έμενα σκάλα Μαριών αλλά έκανα τουρνέ παντού :Ρ

    darkenlight το δωμάτιο-όροφος ενοικιαζόμενων ήταν πανέμορφα. Αφού έκανα σαν χαζό όταν πρωτομπήκα. Τι ωραίο αυτό, τι καλό εκείνο, έβγαζα φωτό τα διακοσμητικά, καπέλα, παράθυρα. Μέχρι και η μυρωδιά του δωματίου με τρέλαινε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι