Διάβασμα λέμε

Όταν δίνεις συμβουλές, καλό είναι να τις έχεις εφαρμόσει πρώτος εσύ.

Ένας φίλος, προβληματιζόταν για το πως θα διαβάσει. Δε μπορούσε να συγκεντρωθεί. Μια σελίδα τη μέρα μια κατάσταση. Τα ίδια τα καλά τα δικά μου δηλαδή, όπως και πολλών πολλών φοιτητών.

Ε, είπα κι εγώ το σοφόν, να πάει στη βιβλιοθήκη για διάβασμα. Όταν βλέπεις γύρω τριγύρω να διαβάζουν όλοι, θέλοντας και μη, θα διαβάσεις κι εσύ. Άσε που έχει κάτι μποτοξάκια άλλο πράγμα προς τέρψιν και ξεκούραση του οφθαλμού.

Μιας και λοιπόν αυτός δε πήγε, πήγα εγώ :Ρ. Φουλ διάβασμα, και είναι και τρίτομο το μάθημα... Να δω τι θα κάνω και μ' αυτό.
Ανακάλυψα και κάτι νέα μποτοξάκια που δε κυκλοφορούσαν πέρσι εκεί γύρω, άλλο πράγμα σου λέω αγαπητό ημερολόγιο!

Τηλέφωνο, ακόμα γιοκ...
Πήρα ένα HSDPA μόντεμ και έχω ταχύτητα μέσω κινητής. Αλλά πάντα με όριο 9GB το μήνα. Κοινώς, κάτι σειρές, κάτι τραλαλά που κατέβαιναν, πλέον τα κατεβάζει ένας φίλος και μου τα δίνει, να 'ναι καλά ο άνθρωπος..

Δε θα ψοφολογήσει ο γείτονας; 10.000 ευρωΠΟΥΛΙΑ να του ζητήσει η τέλεκομ για τη μεταφορά ρε! Ου να μου χαθεί να χάνεται!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι