Η Telecom, ο γείτονας και η μαλακία..

Αυτή τη στιγμή έχω ένα πρησμένο αδένα στο λαιμό και δέκατα. Είναι η δεύτερη φορά που απ' τη στενοχώρια συμβαίνει αυτό το πράγμα. Ίσως να μη καταλάβει κανείς γιατί. Κάποια άτομα που με γνωρίζουν καλά, που ξέρουν τι έχω περάσει εδώ που βρίσκομαι και πως έχω παλέψει για να προχωρήσω, θα καταλάβουν.

Η ιστορία έχει ως εξής. (ελεύθερη απόδοση του ποστ στα ιταλικά)

Το τηλέφωνο εφευρέθηκε τον 19ο αιώνα. Μάλιστα οι Ιταλοί υποστηρίζουν, τόσο ώστε έπεισαν και την ένωση ευρεσιτεχνίας στην Αμερική, ότι ήταν Ιταλός αυτός που το εφηύρε. Σήμερα, στον 21ο αιώνα, στη μέση μιας γειτονιάς τίγκα στο τηλέφωνο, μου αρνούνται να μου βάλουν γραμμή.

Ήρθαν οι τεχνικοί της Τέλεκομ, ωραία και καλά να περάσουν τη γραμμή, μου έβαλαν πρίζες, πέρασαν τοίχους κλπ. και πάνω που ήταν έτοιμοι να ενώσουν το κέρατο το καλώδιο με το κουτί της Τέλεκομ ήρθε ο γείτονας.....

Το καθίκι, έχει κολλημένο το κουτί της Τέλεκομ σε ένα τοίχο μιας αποθήκης του, που θέλει να τη γκρεμίσει. Το συγκεκριμένο κουτί δίνει τηλέφωνο σε 2 τριώροφες πολυκατοικίες και 6 μονοκατοικίες. Γύρω γύρω όλοι, στη μέση ο γκαντέμης..

Το αρχίδι και να με σχωρνάτε για το υβρεολόγιο το οποίο όπως ξέρετε δεν το συνηθίζω και δε με χαρακτηρίζει, υποστηρίζει ότι έκανε αίτηση μετακίνησης του κουτιού της Τέλεκομ και ότι του είπαν ότι θα πληρώσει αύτος(!) τα έξοδα βάσει των γραμμών που υπάρχουν επάνω. Εξ ου και δε θέλει να βάλει τη δική μου γραμμή επάνω....

Τραγικό 1ο: Το κέρατο το κουτί κρεμιέται σε ένα ΙΔΙΩΤΙΚΟ' τοίχο και θα πληρώσει ο ΙΔΙΩ'ΤΗΣ για τη μετακίνησή του;;;;;

Οι έρμοι οι τεχνικοί, έκαναν τα χίλια μύρια οι καημένοι, ξέχασα να αναφέρω ότι ήρθε και δεύτερος τεχνικός και στο τέλος και ένας υπεύθυνος της Τέλεκομ. Τους βγάζω το καπέλο ειλικρινά..
Πήρα την τέλεκομ 2 μέρες μετά και, κρατηθείτε, μου είπε ότι έχω ραντεβού με τεχνικό στις 25 Φλεβάρη.... Holy sweet Mary mother of Merciful Jesus...

Ως φυσικό, εννοείται πως και το ραντεβού να τηρηθεί μετά από 5 μήνες, είναι άκρως αμφίβολο αν μέχρι τότε θα έχει λυθεί το θέμα με τον παπαρίδη...

Ο οποιοσδήποτε φοιτητής στο εξωτερικό, όχι μόνο στην Ιταλία, μπορεί να επιβεβαιώσει ότι το Ίντερνετ, εκτός της χρησιμότητάς του στις σπουδές, στην έρευνα κλπ, είναι ένα μέσο επικοινωνίας με τον έξω κόσμο, ένα μέσο διασκέδασης στα άδεια βράδια του εξωτερικού, το τηλέφωνο, ένα μέσο επικοινωνίας με οικογένεια και φίλους ώστε να μη νοιώθεις αποκομμένος από τον κόσμο...

Είναι μια από της περιπτώσεις που δε ξέρω τι να κάνω..
Η έρμη η σπιτονοικοκυρά μου, χρυσή γυναίκα, κάνει τα αδύνατα δυνατά η καημένη.. Χωρισμένη, με 2 παιδιά, που το εμπιστεύτηκε χθες καθώς μιλούσαμε για απομόνωση και επιβίωση μακριά απ' το σπίτι, άσχετα αν εγώ το είχα καταλάβει από τη πρώτη μέρα που τη συνάντησα. Το έχει πάρει σαν δική της, προσωπική υπόθεση.

Μα συγνώμη, το σταθερό τηλέφωνο είναι ένα αγαθό; Είναι κάτι το οποίο μπορεί κάποιος να σου αρνηθεί για τον οποιονδήποτε λόγο;;;;;

Έχω απευθυνθεί ήδη σε κάποια υπηρεσία εδώ και περιμένω απάντηση.
Αν είχατε την υπομονή να με διαβάσετε μέχρι εδώ, σας ευχαριστώ.

Σχόλια

  1. Ώπα... κάπου έχω χάσει τον μπούσουλα.. είσαι Ελλάδα ή έξω;

    Θεέ μου, ντρέπομαι που το ρωτάω αλλά τόσον καιρό νομίζω ότι είσαι επί Ελληνικού εδάφους! για διευκρίνισε!

    Επίσης, η Vodafone έχει βγάλει με 39€ απεριόριστο broadband internet. Για ψάξ' το... μακάρι φυσικά να βρεθεί μια λύση νωρίτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν αξιζει να χαλιεσαι...Ολα θα γινουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μια ιδέα!Τόσες ταινίες με φόνους έχουμε δει κατά καιρούς.Διάλεξε ένα σκηνικό και απαλλάξου εξολοκλήρου από τον ενοχλητικό γείτονα!Κάνε το να φανεί ατύχημα!Αν πάλι δεν μπορείς να τον εξοντώσεις απλά κάνε του τη ζωή ΚΟΛΑΣΗ!Για να μάθει να συμπεριφέρεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θα έλεγα να τραβήξεις μόνος σου καλώδιο από το σπίτι του και να χρησιμοποιήσεις το τηλέφωνό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. yparxoyn aki xeirotera, h ispaniki thygatriki tis telefonica stin Brazilia...ase, kala eisai...toylaxiston prospathoyn oi anthrwpoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι