70.000 km

Χθες βράδυ λοιπόν, μετά τη Σαββατιάτικη έξοδο, το κοντέρ, χτύπησε τα 70.000 χιλιόμετρα. Ford Fiesta του 2002 το αμαξάκι μου. Μεταχειρισμένο το πήρα φέτος τον Μάιο και ευτυχώς, μέχρι στιγμής, δε μου έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.
Αλλά η βενζίνη ρε παιδιά.... έχει κολλήσει 2 φτερά ΝΑ και πετάει στα ύψη πλέον! Εδώ στην Ιταλία 1.34 €/lt τη πληρώνεις, στο χαλαρό κιόλας... Λίγο έλεος!

Αυτές τις μέρες, παρήγγειλα ένα καλώδιο USB για το LG U310 μου. Για πολύ "dark" χρήση :Ρ
Επίκειται φλασάρισμα :D

Με τον μικρούλη τα πάμε μια χαρά. Του αγόρασα και μια sim για να μιλάμε με μια προσφορά της "3" εδώ, μια χαρούλα. Βέβαια μου έκανε μια ματσακωνιά η πωλήτρια στο μαγαζί, αλλά αν δε διορθωθεί, δευτέρα πρωί, παίρνω γιαταγάνι και φουστανέλα και κάηκε!
Η τηλεφωνία γενικότερα από το Σεπτέμβρη ρε παιδί μου, δε με θέλει! Ένα μυστήριο πράγμα δηλαδή!

Ωραίο το Σαββατοκύριακο.. Λίγη ξεκούραση..

Α και κάτι άλλο. Μιας και όλη αυτή τη περίοδο πήγαινα ολημερίς βιβλιοθήκη, έτρωγα στη λέσχη. Ε στη λέσχη λοιπόν, έβαλα 3 κιλά ωραιότατα... Πράγμα που ήδη διορθόθηκε κατα το ήμισυ καθότι μπήκα σε πρόγραμμα λιπομονάδων και πάλι :)

Δε ξέρω αν το έχω αναφέρει, κάποια περίοδο ήμουν.....ΒΟΔΙ. Κοινώς, 100 κιλά στρογγυλά στρογγυλά. Οι λιπομονάδες λοιπόν με έσωσαν. Κάποια στιγμή ίσως αναφέρω τι εστί λιπομονάς και τι όμορφα και ξεκούραστα και χωρίς πείνα χάνεις περιττά κιλά.

Have a GREAT WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!

Σχόλια

  1. Αυτό που χαίρομαι σε σένα είναι ότι είσαι ένα παιδί γεμάτο ενέργεια και το μεταδίδεις αυτό ακόμη και από εδώ μέσα. Καλή επιτυχία με τα κιλάκια αν και είμαι σίγουρος ότι θα τα χάσεις. Δεν είναι πολλά εξάλλου. Όσο για την πωλήτρια δώσ'της να καταλάβει. Δεν θα περάσει το δικό της... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι