Μια κούραση

Σήμερα, κοιμάμαι όοοοοοοοοοοοοολη μέρα.. Σεεεεερρρρνομαι από δω κι από κει, κυρίως από κει, στο κρεβάτι μου.

Τι κούραση αδερφούλη είναι αυτή; Λίγο που είχα να πιάσω ρακέτα 2 βδομάδες, λίγο τα άπειρα ματσαμουτσατσούνια με τον μικρούλη, ήρθα και βγήκα οφ ο έρμος. Γλύκας είναι ο άτιμος. Έξυπνος, τρυφερός.. Και μου έκρυβε και μια έκπληξη που ανακάλυψα χθες πάνω στο ματσαμουτσατσούνιασμα. Τέτοιος συγχρωτισμός, πρώτη φορά βρε παιδί!

Και μου το 'λεγε ο Βαγγέλης.. Με τοξότη θα ταιριάξω πολύ...
Πάει καλά και δε θα γράψω περισσότερα για να μη το γρουσουζέψω κ να μην το ψειρίσω επίσης. Έχω καταλάβει ότι όσο το ψειρίζω βρίσκω ελαττώματα και αρχίζω να ψάχνομαι...

Με την κούραση άκουσον άκουσον τι όνειρο είδα...
Αυτές τις μέρες κυκλοφορεί στους ουρανούς μια βροχή μετεωριτών.. Ε είδα λοιπόν ότι έβλεπα τον ουρανό και πέρασε ένας μετεωρίτης ΝΑ με το συμπάθειο (ή μετ' ευχαριστήσεως, you choose) και φλεγόταν. Με πιάνει μια τρελή χαρά, άρχισα τα ΟΥΑΟΥ κλπ, μέχρι να πω τσιριτρι τσιριτρο, μεγαλύτερος μετεωρίτης σκίζει τον ουρανό, αλλά αυτή τη φορά δε φλεγόταν. Τσουπ και τρίτος, ακόμα μεγαλύτερος που στον ορίζοντα καταλήγει σε μια περίεργη λάμψη.. Να μην τα πολυλογώ, δε ξέρω αν έχετε δει το Deep Impact, αλλά ένα τέτοιο πράγμα έγινε. Άρχισαν να διαλύονται βουνά τριγύρω, να τρέχω εγώ να γλιτώσω, το πως θα γλίτωνα άγνωστο και όλα τα συναφή, αλλά δεν έμεινα μέχρι το τέλος της ταινίας και ξύπνησαααα.
Σας είπα; Πολύ άγχος... Να το προσέξω..

Επίσης χθες το βράδι είδα άλλο όνειρο με εμένα και τον αδερφό μου να παθαίνουμε λάστιχο και γενικά να έχουμε προβλήματα με το αυτοκίνητο... Σήμερα το πρωί έμαθα ότι του έσπασαν το παράθυρο και του έκλεψαν το ραδιοσιντί... Δεν με μπορώ ώρες ώρες με τα όνειρα.. Ελπίζω να μη καταστραφεί καμιά Γη ε.. Εγώ σας το είπα το όνειρο για να μη βγει πάντως!

Αύριο βιβλιοθήκη και διάβασμα.. 20 Δεκέμβρη επιστροφή στη πατρίδα. Ας ελπίσω οι φετινές γιορτές να μην έχουν ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με τις περσινές.

ΥΓ: Χθες το απόγευμα πέρασα από ένα εμπορικό, Τ Ι Γ Κ Α στο χριστουγεννιάτικο λαμπάκι. Καλέ! συγκρατηθείτε λίγο! Τώρα μπήκε ο Νοέμβρης!! Ούτε στο New York έτσι!

Σχόλια

  1. Καταρχήν να πω ότι χαίρομαι για σένα και το amore σου. Κατά δεύτερον λυπάμαι για τον αδερφό σου για τη ζημιά που του έκαναν και για την αρπαγή του player. Και τελειώνοντας θέλω να σου πω ....
    "Να Σταματήσεις Να Βλέπεις Όνειρα"...
    γιατί δεν μας βλέπω καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προβλέπω με βάση το όνειρό σου να έρθει περίοδος σταθερότητας και χαράς. Επιτέλους λολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάλιστα, μάλιστα.
    Συνέχισε τα ματσαμούτσα με το μικρούλη και άσε το άγχος ;)
    Κατά τ' άλλα, τις γνωστές συμβουλές και προτροπές :D

    Καλή αντοχή στο διάβασμα και καλή επιστροφή :)

    (Για να σχολιάσω τώρα και το επόμενο post)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι