Συνεχίζω να γράφω

γιατί δεν έχω κανέναν φίλο δίπλα μου. Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Στο τσαφ είμαι να μπω στο IRC με nick BOITHEIA. Νοιώθω απελπισία.

Ο γείτονας θέλει να στείλει γράμμα στον συγκάτοικο για να του την πει γιατί τον είπε απολίτιστο το πρωί. Πρώτη φορά τέτοιος ρατσισμός.

Αν δεν ήξερα τυφλό σύστημα αμφιβάλλω αν θα έγραφα από το κλάμμα. Όλοι έχουν κάτι να κάνουν. Κάτι καλύτερο από δυο κουβέντες.. Νοιώθω όπως εκείνο τον Οκτώβρη.. Για άλλους λόγους.. πνίγομαι.. ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΡΕ ΣΕΙΣ! ΕΝΑΣ!

Σχόλια

  1. Geia soyy diavazw to blog soy edw kai 1 hrono peripoy, kai pragmatika sympashw, ws foitiths makria apo to spiti.
    Elpizw na vreis kapoion konta soy syntomai kai sta epomena soy post na eisai kalytera :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου κάνει και ένα απλό msn, αλλά που...κανείς..

    Σ'ευχαριστώ..
    Τουλάχιστον κάποιος εκεί έξω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Πέρασα τρία χρόνια στο Παρίσι πολύ δυσάρεστα. Ένοιωθα πολύ έντονη υπαρξιακή μοναξιά λόγω διαφόρων προβλημάτων. Τότε πίστευα ότι στην Ιταλία θα ήταν καλύτερα. Μετά από δέκα χρόνια έχω να σου πω ότι κάπου ανεπαίσθητα ανοίγει μια χαραμάδα και αρχίζει να φωτίζει η πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο post.Mόνο εσύ και ο πολίτης γράφετε καλά.Κοίτα ​​​​​εδώ​​​​​

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. anilike se diavazo anellipos, allo an den afino comments (gt genikotera den afino)...

    an pia niotheis kai aurio etsi, rikse ena comment na sou steilo to email mou na milisoume msn..

    ki ego eksoteriko eimai, ki ego theorisa oti to episodeio me ton desmond apla kicked ass opote kati tha vroume na poume

    filia apo agglia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω να είσαι καλά.. δηλαδή, καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι ελαφρώς καλύτερα Γιώργο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα ελπίζω να είσαι ακόμα καλύτερα! Έστω και με καθυστέρηση πάρε μια e-αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι έπαθες ρε φίλε?Είναι απο τις περιπτώσεις που ξυπνάς και νιώθεις οτι θές να μιλήσεις σε κάποιον?Το παθαίνω όλη την ώρα.Ούτε εγώ έχω κανέναν.Αν θές να μιλήσεις,εδώ είμαι να το ξέρεις.Για οτιδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι πολύ καλύτερα στρατιώτη μου. Σ'ευχαριστώ πολύ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι