Tragodia....

1. Sas eyxaristw olous, pou endiaferthikate gia mena. Imoun apo tous psiliasmenous kai tromaktika tyxerous pou epezisan xwris mia gratzounia. Ta minimata sas, akoma adiabasta, itan apistefta kai sto yfos kai stin posostita tous.
2. Ta yparxonta mou periorizontai afti ti stigmi se ena panteloni, mia fanela, ena braki, 2 kaltses, 1 zeygari papoutsia mia mplouza ki ena mpoufan. Briskomai sto spiti tou filou mou sti rwmi kai an k aypnos gia panw apo 40 wres, me ypnotikes stagones, den mporesa na koimithw parapanw apo 2 wres.
3, Akoma den kserw, den thelw na mathw, kai den mporw na antikrisw tin katastasi sti L'Aquila. Eyxaristw to Theo, pou me fwtise kai me eswse, me ton opoiondipote tropo mporouse na me swsei. Ton eyxaristw gia ta proaisthimata mou pou tosa xronia sas dihgoumai kai pou telika mou eswsan ti zwi. To spiti mou fainetai akoma stathero alla emena den me endiaferei tpt sxetiko.
4. Proseyxitheite gia tous anthrwpous pou efigan, gia tous anthrwpous pou agnoountai, gia tous anthrwpous pou exoun xasei agapimena tous proswpa kai telos an brethei ligo meros stin proseyxi sas, proseyxittheite kai gia mena..
Ayto pou ezisa den perigrafetai me logia filoi mou. Den tha mporesei isws pote na perigrafei, para mono apo tis eikones pou parakoloutheisate k parakoloutheite toses meres.
Eyxomai eilikrina, na mporesw na ksanaerthw oso ginetai sintomotera kai se pio iremi psixologiki katastasi stin Italia.
Ta minimata sas sto twitter itan entharryntika, sigkinitika kai eilikrina mou edinan dinami na eimai sxetika psixraimos, pragma pou twra pou eimai asfalis, den diatithetai sto menu... To kinito mou xtipouse k den eixa tropo na sas apantisw.
Apopse grafw giati den mporw na koimithw. Apopse grafw giati den mporw na kleisw ta matia xwris na blepw ti gi na tremei, emena na xanw tin isorropia mou sto dromo kai perierges astrapes na emfanizontai pros tin plevra tou epikentrou tou seismou, anamesa se mia boh, gdoupous kai anthrwpines fwnes apognwsis. Oi seirines twn asthenoforwn den tha stamatisoun POTE na ixoun mesa sto kefali mou.
Tha ta ksanapoume.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι