Ubuntu 9.10





Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω να βάλω Ubuntu και το λειτουργικό παίζει τόσο απίστευτα στον υπολογιστή μου. Τις προηγούμενες φορές, όλο και κάτι θα άλλαζα, όλο και κάτι θα πείραζα, ένα δίσκο να κάνω mount, λίγο να βάλω Ελληνικό πληκτρολόγιο, λίγο το wireless, λίγο το ένα λίγο το άλλο. Αλλά αυτή η έκδοση πραγματικά είναι ό,τι το καλύτερο για τον υπολογιστή, τόσο, που έχω αποφασίσει στο επόμενο φορμάτ του δίσκου, το οποίο δεν αργεί πολύ, να βάλω κύριο λειτουργικό πλέον Ubuntu και να έχω XP για να συνδέω το κινητό μου, που ουσιαστικά, μόνο γι'αυτό μου χρειάζεται.

Δυστυχώς το pc μου δεν έχει 3d acceleration στη κάρτα γραφικών κι έτσι δεν βλέπω τα σπεσιάλ εφέ που έχουν άνωθι με διάφορα wiggly παραθυράκια αλλά και τρισδιάστατη αλλαγή desktop. Δεν αλλάζει όμως και πολλά από την απόλαυση να λειτουργούν όλα στην εντέλεια.

Το Desktop μου, το βλέπετε κάτω, απλό, καθαρό, όμορφο και δεν του λείπει απολύτως τίποτα. Μέχρι και Ιταλική τηλεόραση βλέπω μέσω νετ, με το Ubuntuwin και έτσι λύθηκε και το πρόβλημα με την ψηφιακή αναμετάδοση καναλιών στη Ρώμη (δεν πήρα αποκωδικοποιητή).

Σπέσιαλ θενκς @Happy Pessimist



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι