8 Υποψηφιότητες Όσκαρ

Και ναι, είναι γεγονός.
Το Brokeback Mountain προτάθηκε για 8 βραβεία Όσκαρ! Συμπεριλαμβανομένων και των πιο σημαντικών κατηγοριών της Ακαδημίας

Best Picture
Best Director
Best Adapted Screenplay
Best Actor in a Leading Role
Best Supporting Actor
Best Supporting Actress
Best Cinematography
Best Score

Η 5η Μαρτίου είναι πολύ κοντά αγαπητοί. Θα προσπαθήσω να δω και τις υπόλοιπες ταινίες που έχουν προταθεί ώστε να γνωρίσω τον "εχθρό". Αν και πιστεύω ότι το Brokeback και ο Ανγκ Λι, θα θριαβεύσουν.

Μέχρι τότε, να αναμένετε πολλές κριτικές για ταινίες και πολλά νέα που αφορούν την ταινία στα ποστ μου. Το ξέρω έχω γίνει κουραστικός. Αλλά ο κινηματογράφος είναι ένα από τα πάθη μου. Πόσο μάλλον όταν συγκλίνει με ένα άλλο πάθος μου.. Τον έρωτα..

Σχόλια

  1. Μήπως πρεπει να βαφτίσεις αλλίως το μπλογκ σου παιδάκι μου? Το φαν κλαμπ του Μπροκεμπακ βουνού, 'ή κάτι τέτοιο?
    Πόσες φορές την είδες μέχρι σήμερα?
    2+σήμερα για την προβολή της εδώ!
    ¨οσο για τον εχθρό είναι επίσης πολύ γκει φιλικός. Τραναμέρικα, πρέπει να λέει πολύ επίσης. Το Καπότε Τρούμαν βιογραφία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ αλχημιστή, το φαν κλαμπ του Brokeback το διευθέτησα συνεπώς δεν θα σας πρήζω εδώ για την συγκεκριμένη ταινία.
    5 φορές την είδα μέχρι στιγμής και δεν περίμενα να είμαι έτσι ακόμα.
    Δεν είναι το gay friendly ύφος των ταινιών που τις κάνει λιγότερο εχθρικές κατ'εμέ. Αλλά ότι απλώς είναι "άλλες ταινίες". Είμαι Brokebackικός, τι να κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Loipon δεν θα πω τίποτα γιατι δεν την έχω δει ακομα..αλλά μεθαύριο θα μπορώ πλέον να εκφέρω την προσωπική μου γνώμη...πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι