Καρό


Ήρθε λοιπόν η ώρα να μιλήσω για το Καρό. Ναι, το καρό.

Πάσχα 2005. Διασκέδαση σε ένα κλαμπ της βόρειας Ελλάδας. Νύχτα. Κόσμος πολύς. Με την άκρη του ματιού μου έλεγχα τους πάντες. Κάπου πήρε το μάτι μου ένα παλικάρι. Ένα παλικάρι που φορούσε ένα καρό, κολλητό, κοντομάνικο πουκάμισο. Ήταν μαζί με έναν φίλο του. Μου άρεσε. Δεν έδωσα σημασία. Να έκανα τι άλλωστε;

Ε, από εκείνη την ημέρα, το καρό με στοίχειωσε... Την επόμενη μέρα ήταν μπροστά μου, πεζός στο φανάρι.. Πήγα για καφέ, μπροστά μου. Πήγα για ποτό, μπροστά μου. Έκανα δουλειές στο κέντρο της πόλης, δίπλα μου...

Παντού και πάντοτε, τον συνόδευε μια κοπέλα. Μικρότερη από αυτόν. Αυτός 25-26. Αυτή γύρω στα 22. Αλλά ποτέ και πουθενά δεν την άγγιζε. Δεν τη φιλούσε. Δεν της φερόταν όπως θα φερόταν κάποιος ερωτευμένος. Σε έναν από τους πάμπολλους καφέδες που ήπιαμε "μαζί", κατάφερα να ακούσω ότι ήταν η αδερφή του. Σημειωτέον ότι έβγαινε συνήθως με την κοριτσοπαρέα της αδερφής.


Έτσι λοιπόν πέρασε και το καλοκαίρι. Με τα ίδια σκηνικά. Η πόλη μικρή. Αλλά ο συγχρονισμός μας στα μέρη που βγαίναμε, ανατριχιαστικός. Σχεδόν "συνεννοημένος". Ένα ολόκληρο καλοκαίρι σκεφτόμουν, έσπαγα το κεφάλι μου να βρω τρόπο να του πω έστω ένα "γεια". Τίποτα. Κολλητές μου κι εγώ, σαν βόδια, δεν βρίσκαμε κάτι. Και να βρίσκαμε δηλαδή, εγώ ως ένας εκ των πλέον ντροπαλών ατόμων στον πλανήτη, δεν θα έκανα κάτι.

Σεπτέμβρης και φεύγω από Ελλάδα για άλλη μια φορά. Με την υπόσχεση ότι τα Χριστούγεννα θα έκανα την κίνησή μου. Σε όλο αυτό το διάστημα τα διάσημα πλέον προαισθήματά μου έδιναν και έπαιρναν. Κάθε φορά που έβγαιναν οι φίλες μου πίσω στην πατρίδα, έπαιρναν "χρησμό" από τον Τειρεσία... Θα τον δείτε σήμερα, δεν θα τον δείτε σήμερα.. Τα αποτελέσματα πάντα επιτυχημένα...

Τα Χριστούγεννα λοιπόν για να μην τα πολυλογώ, ένα βράδι, του έστειλα σφηνάκι, αφού μάζεψα όσο θάρρος, θράσσος(τα πιάτα και κάτι φραγκοδίφραγκα που είχα στην τσέπη μου) είχα. Είπα στη σερβιτόρα να πει ότι το έστειλε το μαύρο πουκάμισο, εις μνήμην του ψευδωνύμου που είχα υιοθετήσει γι' αυτόν τόσο καιρό. Το πήρε. Με εντόπισε. Ήρθε στα 2 μέτρα από εμένα, σε κάτι φίλες του και το ήπιε εκεί. Μπροστά μου. Εγώ να λιώνω. Να μην μετανιώνω ούτε στιγμή για την κίνησή μου. Αυτός έμεινε εκεί για την υπόλοιπη ώρα. Χόρεψε, πράγμα που δεν είχε κάνει όσο τον ήξερα. Κοιτούσε. Κοιτούσα. Αλλά δεν ήρθε. Κι εγώ δεν πήγα. Μετά πήγε πίσω στην αδερφή του και στους υπόλοιπους. Καθόταν παράμερα ακουμπώντας στον τοίχο. Κοιτούσε. Πάλι τίποτα. Το συμπέρασμά μου; Φοβήθηκε.. Γιατί δεν πήγα; Γιατί δεν ήθελα να τον φέρω σε ακόμα δυσκολότερη θέση από το σφηνάκι.

Πήγα σπίτι. Έγραψα ένα χαρτάκι με όλη την ιστορία εν περιλήψει αποφασισμένος να του το δώσω με το που θα τον ξαναέβρισκα. Αλλά η αναχώρισή μου για έξω με πρόλαβε...
Εν αναμονή λοιπόν του Πάσχα και πάλι..

Το Σάββατο που μας πέρασε, αφήνω το γεγονός ότι είχα πάλι το προαίσθημα, ήταν μπροστά από τις κολλητές μου. Επί 3 ώρες γυρνούσε και έψαχνε "κάτι" ή "κάποιον". Πράγμα που για να το αναφέρουν οι φίλες μου, πρέπει να γινόταν πολύ πολύ πολύ πολύ έντονα......
Με θυμάται...

Πέταξα στα ουράνια...

Είναι ο μοναδικός άνθρωπος που κομπλάρω μπροστά του.. Το πρόσωπό του μου βγάζει μόνο θετικά συναισθήματα... Η αίσθηση που έχω είναι ότι αυτή η ιστορία, που θα λήξει το Πάσχα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θα έχει καλή κατάληξη...
Ακούγομαι σαν γυμνασιόπαιδο... Είναι όμως η πρώτη φορά που νοιώθω έτσι... Δεν ξέρω... Το μόνο που ξέρω είναι ότι το Πάσχα, θα του μιλήσω, ο κόσμος να χαλάσει...

Είχα δώσει άλλη μια υπόσχεση στον εαυτό μου. Ότι δεν θα μείνω κολλημένος εκεί. Ότι από τη στιγμή που ούτε το όνομά του ξέρω, πρέπει να συνεχίσω τη ζωή μου. Προχθές γνώρισα έναν Ιταλό...Ενδιαφέρον παιδί. Του είπα τα πάντα όμως. Του είπα ότι δεν μπορώ να αφεθώ εύκολα.. Ότι έχω μια σκέψη πίσω στην Ελλάδα...

Δεν μπορώ να ξεκολλήσω. Δεν ξέρω αν θέλω...
Το Πάσχα είναι κοντά...

Σχόλια

  1. Για να δούμε τι κατάληξη θα έχει αυτή η ιστορία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά δεν πας καλά! Γιατί παιδί μου δεν έκανες κάτι! Φυσικά και σε θέλει! Μα θέλει ερώτημα! Άσε τις ντροπές και κάνε την κίνησή σου! Μπράβο πάντως για το σφηνάκι, αλλά εκεί έπρεπε να κάνεις κάτι αφού ήρθε κοντά, το επόμενο ήταν το δικό σου βήμα!
    Ελπίζω ειλικρινά να μην έχασες την ευκαιρία και στο εύχομαι με όλη μου την καρδία!
    Πάντως το κακό είναι ότι ότι και να βγεί θα είναι δύσκολο το επόμενο βήμα! Αλλά μην ξαναδιστάσεις! Το να μείνεις αδρανής είναι το έγκλημα, το να δράσεις, ας οδηγήσει και στην αποτυχία, τουλάχιστον έμαθες περι τίνος πρόκειται...ενώ τώρα σιγοψήνεσαι και δεν αφήνεσαι σε ότι σου φέρνει η ζωή...
    Κακο΄μοίρη μου, κοίτα μην ταλαιπωρήσεις τον καημένο τον ιταλό, δεν σου φταίει σε τίποτα το παιδάκι, ...Αν και από τον φίλο μου τον Κινέζο, Ιταλός είναι από τις πιο δύσκολες περιπτώσεις να έχεις κάτι σοβαρό..
    (πωπω, σαν την νεραίδα του 10% γράφω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ ο Ιταλός εξηφανίσθη από μόνος του. Άλλωστε δεν θα μπορούσα να κοροϊδεύψω κανέναν μην ανησυχείς γι' αυτό.
    Πες του φίλου σου του Κινέζου ότι συμφωνώ απολύτως με τη γνώμη του για τους Ιταλούς και επαυξάνω μη σου πω..
    Θα δράσω με τον πλέον ευθύτερο τρόπο μην ανησυχείς ;)
    Προχθές πάλι εθεάθη το καρό να περιμένει σε μια γωνιά του δρόμου την αδερφή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως τα προαισθήματα αυτά να τα προσέχεις! Όταν συμβαίνουν είναι για να ενδυναμώσουν την απόφασή σου, ή να σε καθοδηγήσουν προς κάτι που πρέπει να κάνεις, να επιλέξεις! Να τα αμπιστεύεσαι πιο πολύ από την λογική...ακου με που σου λέω... κάτι ξέρω ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είπα ότι πλέον αυτά θα με καθοδηγούν.
    Έχουν συμβεί αρκετά πράγματα, και το πιο σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν σκέφτομαι το καρό.
    Είμαι με ένα παιδί από εδώ. Ζω το σήμερα. Θα δείτε στην πορεία μόλις με ξαναπιάσει ο οίστρος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι