Neuroblastoma


Έκανα κι εγώ μια καλή πράξη. Δεν ήθελα να τη δηλώσω αλλά δεν βρίσκω άλλο τρόπο για να σας ταρακουνήσω κι εσάς λίγο.

Τις προάλλες βλέποντας τη σελίδα της Σαμάνθα αποφάσισα να βοηθήσω κι εγώ στον αγώνα κατά του Νευροβλαστώματος. Προχθές λοιπόν έφτασε το απαραίτητο βραχιολάκι με μια κάρτα, ένα φυλλάδιο για το ίδρυμα, και ένα χειρόγραφο ευχαριστήριο γράμμα. Ειλικρινά σας μιλάω, μου ήρθαν δάκρυα στα μάτια με το γράμμα. Δεν έλεγε κάτι σημαντικό. Ένα απλό ευχαριστώ...

Από προχθές λοιπόν, προσπαθώ να γράφω κάθε βράδι πριν κοιμηθώ σε ένα δυο παιδάκια μέσω του postpals ή απλώς υπογράφοντας το guestbook της εκάστοτε σελίδας τους. Προσπαθώ να είμαι κοντά τους έστω και έτσι. Πιστέψτε με ... Το έχουν ανάγκη...


Δεν θα πω πολλά. Την εικονίτσα δίπλα την βλέπετε. Δεν κοστίζει πολλά. Μερικά κλικ και λίγα κέρματα από το πορτοφόλι σας. Βοηθάτε όμως μικρά αγγελούδια να έχουν μια καλύτερη μοίρα..

www.georgies-fund.com

www.postpals.co.uk

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι