Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΝΑΣ

Ενα παιδί, μοναχοπαίδι αγόρι,
αγάπησε μιάς μάγισσας την κόρη.

"Δεν αγαπώ εγώ -του λέει- παιδιά,
μ' αν θέλης να σου δώσω το φιλί μου,
της μάννας σου να φέρης την καρδιά,
να ρίξω να την φάη το σκυλί μου..."

Τρέχει ο νειός, τη μάννα του σκοτώνει
και την καρδιά τραβά και ξεριζώνει
και τρέχει να την πάη: μα σκοντάφτει
και πέφτει ο νειός κατάχαμα με δαύτη.

Κυλάει ο γυιός και η καρδιά κυλάει
Και την ακούει να κλαίη και να μιλάη.
Μιλάει η μάννα στο παιδί και λέει:

"Εκτύπησες, αγόρι μου;" και κλαίει...

Ζαν Ρισπέν


Αφιερωμένο στη Μάνα μου

Σχόλια

  1. Εαν είναι κριφό το blog, τότε σε ευχαριστώ πολύ για το link :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρυφό ιδιαιτέρως δεν είναι. Απλώς εδώ είμαι λίγο πιο incognito από το Αγγλικό.
    Και πιο "ελεύθερος" να σχολιάζω κάποια πράγματα που με απασχολούν.
    Αν δεις το αρχικό ποστ εδώ, θα καταλάβεις πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου