Από πού για το Αεροδρόμιο;


Καθώς επέστρεφα από την εκδρομή μου στο σούπερ μάρκετ, ένα βροχερό απόγευμα, βλέπω κάποιον κύριο που είχε γκριζάρει αρκετά, με μούσι και ομπρέλα από μακριά. Μου φάνηκε "κάπως" αλλά συνέχισα την πορεία μου.

Ξαφνικά όταν πλησιάσαμε αρκετά, με ρώτησε, αν το Αεροδρόμιο της Ρώμης βρίσκεται δυτικά ή ανατολικά του κέντρου της Ρώμης. Το ματάκι ελαφρώς λαμπύριζε. Είχε αυτό το ελαφρώς απλανές αλλά απόλυτα διακριτό βλέμμα ενός ανθρώπου αποχαμένου, που δεν έχει και απόλυτη επαφή με την πραγματικότητα. Του απάντησα ευγενώς και προχώρησα.

Περιέργως μου έκοψε να γυρίσω να δω προς τα πού πήγαινε. Είχε αλλάξει κατεύθυνση και ερχόταν από πίσω μου. Έκανα ελιγμούς, επιτάχυνα και με έχασε. Ομολογουμένως τα χρειάστηκα ελαφρώς. Να δω πώς θα κάνω αυτό που έχω στο μυαλό μου να κάνω στη ζωή μου αν μασάω τόσο εύκολα...

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι