Anilikos #03

My Odeo Podcast
RSS Feed RSS feed


(Συγνώμη για το μικρόφωνο.Η εκπομπή βγήκε μόνο σε 1.5 ώρα...yayyyyy!)

Δεν μπορώ τις αράχνες...αν και ο ήρωάς μου είναι ο Spiderman


Καλοκαίρι επιτέλους...ουφ ζέστη...άντε να πάω Ελλάδα...
Το κουμπί το κουμπί.


Πιλοτικά προγράμματα στην Ελλάδα...Έλεος...
Το ακούτε;

Μελαγχολία..τι να κάνεις...μοναξιά...
Άρδας 2006 Να πάρετε Αουτάν!

Amnesty
Γνωστοί άγνωστοι... Πάλι επισόδεια. Γιατί;..
Πόσοι είναι σε μια διμοιρία;

Friends, 4 καινούρια επισόδεια του χρόνου(;)

Φέτος θέλω να δουλέψω. Να δω κόσμο. Να συνδιαλέγομαι με κόσμο. Κι ας κρατάω δίσκο. Μ'αρέσει.
Κόφτο το "έτσι".

Το ξέρατε ότι...;
Η συνταγή της Εκπομπής: Κολοκυθοσουφλέ. Delicious. Καλοκαιρινό.

Το Hubble επισκευάζεται.
Η Κίνα στέλνει άνθρωπο στη Σελήνη μέχρι το 2024.
Φετινή Έκλειψη στο Καστελόριζο. 10 χρόνια το ονειρευόμουν...δεν πήγα...

Απορία με όπλα και ταινίες.
Salvage Τζίζους....

Τα φιλιά μου σε όλους σας.

  • Μουσική
Anticipated amb26
ALL GIRL SUMMER FUN BAND- Canadian Boyfriend K Records
Ateshnanna Chalice and Blade

  • Μουσικά πατώματα
intro man Andrew Bowerman
Dance of the clouds ORIGEN

Σχόλια

  1. ta 18 kHz δεν τα άκουσα, εσύ;
    Τώρα κατεβαίνει και το mp3, τα λέμε αργότερα, την καλησπέρα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Vista μου... Πανοραμική, θεσπέσια και...μεγάλη.. :Ρ
    Εγώ ανήλικος γαρ εσόμενος, τα ακούω...
    (με έχει πιάσει η κρίση των γεννεθλίων μουυυυυυυυυυυυυυυυυ, κι είναι νωρίς ακόμα....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσχετο αλλά Spiderman είναι και ο αγαπημένος ήρωας του γιού μου, μετά στα ενδιαφέροντά του έρχεται ο Bob o Μάστορας, οι δεινόσαυροι, η πυροσβέστική, η αστρονομία...
    Δεν μπορείτε να βάλετε δυχτάκι στα παράθυρα να μην μπαίνουν τα "θηρία" στο δωμάτιό σας; Άντε σε ζηλεύω τέτοια άμεση επαφή με την φύση :-)

    Πιλοτικά προγράμματα στην Ελλάδα... δυστυχώς η Ελλαδίτσα μας σε σχέση με την Ιταλία ή και την Γερμανία δεν έχει πια και τόοοοοοοσα λεφτά για επενδύσεις σε ευρέα κλίμακα. Άρα θα πρέπει πρώτα να εξακριβωθεί αν κάτι λειτουργεί και μετά να επενδυθεί σε μεγαλύτερο βαθμό. Το κακό είναι όταν μετά από λίγα χρόνια λόγια έλλειψης σταθερότητας στην πολιτική ή όπου αλλου, τα σχέδια πάλι αλλάζουν και τα πράγματα είτε μένουν στην προσωρινή κατάστασταση είτε παρατιώνται για ένα καινούργιο "όνειρο".... Δεν νομίζω όμως ότι υπάρχει για τα σημερινά δεδομένα εδώ κάποια εναλακτική λύση επι του προκειμένου.

    Αλήθεια σου αρέσουν οι friends? Δεν μπόρεσα να "ζεσταθώ" με αυτήν την σειρά...

    Μελαγχολία... Μοναξίες... Υποθέτω πως κάπου σε απασχολεί και η επιστροφή στην Ελλάδα. Ότι και να σημαίνει αυτό για την ζωή σου και για σένα. Να είσαι καλά, αυτό και μόνον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σε ρωτήσω μια ηλίθια ερώτηση;
    Γιατί δεν το παρουσιάζεις αυτό το blog κάτω από το profil? Φοβάσαι την στενοκεφαλιά του κόσμου; Αν είναι έτσι το βρίσκω κρίμα.
    Την καλησπέρα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσο αφορά τη σταθερότητα...δεν το συζητώ... Στη πόλη μου 10 χρόνια τώρα, πεζοδρόμια ξηλώνουν και βάζουν... Wifi θέλω; χαχα..

    Οι Friends μου αρέσουν λόγω του χιούμορ και της ανεμελιάς που βγαίνει μερικές φορές. Δεν ξέρω γιατί ακριβώς.. ίσως γιατί μου επαναφέρουν αναμνήσεις και θύμησες.
    Η επιστροφή μου στην Ελλάδα ε; Σημαίνει σίγουρα οτι θα ξαναδώ το Καρό. Δεν κάνω ούτε τρελή, ούτε ασύδοτη ζωή. Ίσως θα έπρεπε. Απλώς δεν μου πάει..

    Τα "θηρία" όντως πρέπει να τα αποκλείσουμε κάπως. Πέρσι μετακομίσαμε στο συγκεκριμένο σπίτι, γι'αυτό δεν έχουν γίνει τα κατάλληλα ως προς την διαβίωση.

    Χαίρομαι που ενδιαφέρεται για την Αστρονομία ο γιος σου :)

    Όσο για το blog, δε φοβάμαι τη στενοκεφαλιά του κόσμου. Δεν με απασχολούν αυτοί που κρίνουν τους ανθρώπους με βάση τέτοια ευτελή κριτήρια. Μιας κι όμως το μπλογκ το γνωρίζει ο αδερφός μου και κάποιοι άλλοι συγγενείς, προσπαθώ να είμαι λίγο επιφυλακτικός. Κάποια στιγμή, στο απώτερο μέλλον, όταν θα έχει νόημα και θα είναι αναγκαίο, κατά πάσα πιθανότητα, θα γίνει γνωστό στο οικογενειακό περιβάλλον. Γονείς και αδερφό. Αλλά προς το παρόν, δεν υπάρχει ούτε χρησιμότητα, ούτε ανάγκη, ούτε θα προκαλέσει κάποια εξέλιξη η όποια αναγγελία πως εγγονάκια από εμένα δεν θα έχουν:Ρ ούτε και νύφη επίσης:Ρ Αχ και έχω πάλι γάμο τον Αύγουστο και θα ακούω πάλι "στα δικά μου"... Πως μου'ρχεται να τους απαντήσω εκείνη τη στιγμή "ναι ελάτε στην Ισπανία που θα κάνω και δεξίωση..." :ΡΡΡΡΡΡΡ
    Cheers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To καλύτερο που κράτησα από την απάντησή σου ήταν το ....
    :-PPPPPPPPPPP

    Να είσαι πάντα καλά:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι