Μαθήματα Κλοπής και Απόδρασης

Όντας στο Εξωτερικό, δεν παίρνω είδηση συχνά το τι δείχνει (και τι δεν δείχνει) η Ελληνική τηλεόραση.

Ένας φίλος την Τετάρτη το βράδι έβλεπε την συγκεκριμένη εκπομπή και μιλούσε ταυτόχρονα μαζί μου στο διαδίκτυο. Η περιγραφή του ήταν τόσο γλαφυρή που άρχισε να διεγείρεται η περιέργειά μου και είπα να την δω κι εγώ (με τον πλέον κλασσικό τρόπο, μη ρωτάτε...).

Εντάξει... Η αρχή "ό,τι κλειδώνει ξεκλειδώνει", εφαρμόζεται πλήρως σε οτιδήποτε αποτελεί βοήθημα ασφάλειας... Το ανατριχιαστικό του θέματος ήταν ότι η παραβιάσεις, δε γίνονται με το Mission Impossible 3435 gadget kit που ενδεχομένως να διαθέτει ο ληστής, αλλά με ... στιλό ... κατσαβίδια ... Περίμενα να ακούσω και οδοντογλυφίδες, αλλά εντάξει, το γλυτώσαμε.

Όλα ωραία και καλά και η ενημέρωση πάντα βοηθάει τον καταναλωτή, τον νοικοκύρη, τον καθένα τέλος πάντων από εμάς να έχει μάτια και αυτιά ανοιχτά.

Προ ολίγου διάβασα σε ένα blog, και λίγο αργότερα και στις ειδήσεις, ότι ένα ελικόπτερο προσγειώθηκε στις φυλακές Κορυδαλλού και απέδρασαν 2 από τους πλέον γνωστούς κακοποιούς.

Η τηλεόραση δίνει αγαπητοί μου πολλούς τρόπους και πάνω απ'όλα πολλά μαθήματα για τρόπους κλοπής, απόδρασης και γενικότερα παρανομίας. Δυστυχώς, το θέμα αποτελεί δίκοπο μαχαίρι. Αν δεν γνώριζε ο κόσμος δεν θα προφυλαγόταν, αλλά και αν δεν προφυλαγόταν, ένα οποιοδήποτε μυαλό με λίγη εξυπνάδα, θα αποτελούσε απειλή για τους ανυποψίαστους.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι