Τα όπλα είναι όπλα



" Όταν ήμουν μικρός, με κλέψανε. Ναι, με κλέψανε κανονικότατα στο δρόμο. Στο γυμνάσιο. Ήταν η πρώτη χρονιά μου στο γυμνάσιο. Ήταν να πάμε να δούμε μπέιζμπολ με μερικούς φίλους μου.

Την κάναμε κοπάνα απ'το σχολείο και πήγαμε. Περάσαμε από μερικές γειτονιές κακόφημες τότε, που τώρα έχουν μετατραπεί σε κάθε άλλο παρά κακόφημες. Φτιάξαμε εκεί ψεύτικες ταυτότητες για περίπου 20 δολάρια. Γυρνώντας πίσω στο αυτοκίνητο, ένας τύπος ψαχούλευε με τα χέρια του τους φίλους μου και ένας άλλος εμένα. Τον κοίταξα και μέχρι σήμερα πιστεύω πως ήταν ο Rob Base (κάποιος τραγουδιστής).

Λένε πως σε τέτοιες καταστάσεις, τα πράγματα μοιάζουν να κυλάνε αφύσικα αργά. Έτσι έγινε και μ'εμένα. Και ο τύπος μου είπε να του δώσω τα λεφτά και το κρεμαστό μου, αλλιώς θα με μαχαίρωνε. Μιας και δεν είχα την τρελλή διάθεση του υπερήρωα εκείνη τη μέρα, του τα έδωσα. Μετά, μου είπε να φύγω και να μην πω και κάνω τίποτα αλλιώς θα με έβρησκε και θα με μαχαίρωνε στο λαιμό. Έτσι κι έκανα. Και δεν ήμουν και τρομερά γυμνασμένος τότε....

Εκείνη τη μέρα λοιπόν, έχασα το πορτοφόλι μου, το κρεμαστό μου, α, και η ομάδα μου, έχασε κι αυτή.

Έτσι λογικά, θα έπρεπε σήμερα να είμαι δικηγόρος υπέρ των όπλων έτσι δεν είναι; Ο κόσμος είναι τόσο επικίνδυνος εκεί έξω, που χρειαζόμαστε όπλα για να υπερασπίζουμε τους εαυτούς μας και τις οικογένειές μας, έτσι δεν είναι;

Ένα θα πω. Βλακείες.

Το συνταγματικό δικαίωμα που έχουμε σαν Αμερικανοί δε σημαίνει πως πρέπει να έχει ο καθένας μας στο υπόγειό του περισσότερα όπλα απ'οσα τ'αστέρια του κλειστού αστρικού σμήνους του Ηρακλή....

Τα όπλα είναι επικίνδυνα.

Εννοείται... Αλλά τους τελευταίους μήνες είχα 2 πελάτες στο γραφείο που είχαν ατυχήματα με όπλα. Δεν θα τα έλεγα ακριβώς ατυχήματα. Η λέξη ατύχημα, εννοεί κάτι σαν: αχ βρε, σκόνταψα κι έπεσα στο πεζοδρόμιο, ή, έπεσε η γλάστρα απ'τον τέταρτο και με πέτυχε στο κούτελο.

Δεν είναι ατυχήματα. Είναι η φυσική εξέλιξη του ότι κατέχουν όπλα, εγκεφαλικά ηλίθια άτομα. Ο ένας πελάτης, αυτοπυροβολήθηκε καθαρίζοντας το όπλο του. Δηλαδή πόσο ηλίθιος πρέπει να είναι ο άλλος για να καθαρίζει ένα γεμάτο όπλο στραμένο προς τον εαυτό του; Ο άλλος, είναι εδώ και 20 χρόνια σε ψυχολογική θεραπεία, Και μετά από τόσα χρόνια, κανείς δεν τον ρώτησε αν κατείχε κάποιο όπλο, γι'αυτό και ο έρμος αυτοκτόνησε...
Ναι ναι, τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να υπερασπιστώ....

Άρα; Τα όπλα στο σπίτι είναι ασφαλή. People suck!

Λοιπόν. Τα όπλα κάνουν ένα και μόνο πράγμα... Σκοτώνουν. Οι ιδρυτές της Αμερικής, ζούσαν σε μια εποχή που οι άνθρωποι κυνηγούσαν για να φάνε και με το ζόρι είχαν κλειδαριές στις πόρτες τους. Τα όπλα λοιπόν ήταν απλώς απαραίτητα. Ήταν η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, κάτι σαν τα κινητά μας. Άρα το να τα στερούσε κάποιος απ'το λαό, θα ήταν....αδιανόητο.

Σήμερα όμως....Σήμερα τα μέλη της Εθνικής Ένωσης Όπλων, αγοράζουν το φαγητάκι τους από...φαγάδικα. Και οι περισσότεροι άνθρωποι είναι...ηλίθιοι."


Σε ελεύθερη μετάφραση από το
Jersey Todd Show podcast.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου