Νέο Ubuntu

Γιατί θα μου πείτε, μήπως ήξερες και το παλιό; Ομολογουμένως όχι. Η μοναδική φορά που ασχολήθηκα με linux ήταν πριν περίπου 6 μήνες όταν πέρασα Fedora 4 στο παλιό μου μηχάνημα.

Δεν θεωρώ ότι είμαι τόσο πολύ into geeky stuff. Συνεπώς ωραία, ενθουσιάστηκα στην αρχή, ανοιχτό λογισμικό γαρ, αλλά... πέρασε η χαρά γρήγορα και μιας και η βαρεμάρα ήρθε για να την αντικαταστήσει, άρχισα να βαριέμαι να ψάχνω, τρόπους για να κάνω το ένα ή το άλλο.

Επιπροσθέτως, δεν ήξερα γρι από εντολές για linux. Έμαθα εκείνη την εποχή ψάχνοντας κάτι ls, κάτι ap-get κλπ. αλλά αυτό ήταν. Λίγο ο χρόνος που έλειπε, λίγο το υπερβάλλον ψάξιμο που χρειαζόταν για να κάνω το σύστημα όπως το ήθελα και όπως το "είχα συνηθίσει"(πράγμα όχι και τόσο καλό θα μου πουν κάποιοι linuxαδες, αλλά εντάξει, άλλο πράγμα υποτίθεται ότι σπουδάζω) ήρθε και έβαλε τη Fedora σε τελευταία μοίρα.

Τώρα με το καινούριο μηχάνημα και μιας και άκουσα τόσους άπειρους εκθειασμούς από διάφορα podcasts αλλά και διάβασα άλλους τόσους σε forums, είπα να κατεβάσω το CD και να το τρέξω ως live για να δω περί τίνος πρόκειται. Δεν κατάφερα μεν να βρω καν που βρίσκεται η διαδικασία για να συνδεθώ στο Internet, αλλά το εξήγησα σκεπτόμενος ότι ίσως φταίει το γεγονός ότι δεν το έχω εγκαταστήσει επισήμως.

Αισθητικά είναι ... linux. Πράγμα που σημαίνει, όμορφο. Θα ήταν πολύ όμορφο να μπορούσε ο καθένας μέσος χρήστης, συμπεριλαμβανομένου και της αφεντιάς μου, να χειριστεί τις λειτουργίες ενός linux συστήματος, με απλές κινήσεις.

Σας έχω υποσχεθεί ένα ποστ για σειρές. Το ποστ θα αφορά το LOST. Οπότε, κόψτε νύχια(κατά το:ακονίστε μαχαίρια) και ετοιμαστείτε σιγά σιγά.

Σχόλια

  1. Χάθηκε το σχόλιο μου!
    Να πάρει!

    Επιγραμματικά, το modem κατά 99,99% δεν θα δουλέψει, για mp3 και DVD πρέπει να κατεβάσεις αρκετά MBytes.

    Να εγκαταστήσεις το 6.06.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην 6.06 αναφέρομαι αγαπητέ. Έχω ethernet DSL modem συνεπώς έτσι και δουλέψει η κάρτα δικτύου, που όπως παρατήρησα μάλλον δουλεύει μια χαρούλα, είμαι οκ. Διάβασα για το automatix, ένα προγραμματάκι που σου δίνει πολλές επιλογές για το τι θα κατεβάσει αυτόματα το μηχάνημά σου για να το εγκαταστήσει.
    Αρκετά πρακτικό μου ακούστηκε και όταν με την πρώτη ευκαιρία (και διάθεση) προσπαθήσω να περάσω το ubuntu θα το ψάξω κι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thanks a ton αγαπητέ.
    Η επιχείρηση μάλλον θα γίνει τον Ιούλιο αλλά καλό είναι να ετοιμάζομαι.
    Ιδιαιτέρως χρήσιμος ο οδηγός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι