Γενέθλια

Σήμερα περνάω το κατώφλι της επόμενης γενιάς... Τι θέλω να πω μ'αυτό; Από σήμερα και στο εξής, όλα τα νεογένητα θα ανήκουν και επισήμως στην επόμενη γενιά από εμένα. Έγινα και θείος την προηγούμενη εβδομάδα.

Σήμερα λοιπόν, ήρθα στη Θεσσαλονίκη για να περάσω 2-3 μέρες με τον άνθρωπο που αποφάσισα να μοιραστώ στην παρούσα φάση τη ζωή μου. Γνώρισα ταυτόχρονα και κάποια άλλα, επίσης αξιόλογα άτομα, με χιούμορ, πνεύμα και διάυγεια απόψεων. Το χάρηκα ιδιαιτέρως θα μπορούσα να πω. Ο Θ. (aka προσωπικός μου σωφέρ) με παρέλαβε ευγενέστατα από το σταθμό των ΚΤΕΛ και με μετέφερε στο σπίτι του αδερφού όπου και διαμένω για να αφήσω τα πράγματά μου και έπειτα πήγαμε μαζί να βρούμε τον έταιρο Μ. και τον Ν.Συμφάγαμεν τον αγλέορα/άμπακο/καταπέτασμα στην Άθωνος(ο χάρτης παρόλ'αυτά τη γράφει Όθωνος) και μετά ήπιαμε και τον χωνευτικό μας καφέ στην παραλία. Ευγενεστάτως επίσης ο Θ. μας μετέφερε, το αμόρε κι εμένα στο σπίτι του αδερφού (ο οποίος φυσικά έλειπε διακοπές και γύριζε αργά το βράδι) και αναλάβαμε τα ηνία μόνοι μας μετά. Οι λεπτομέρειες είναι για πολύ ΧΧΧ αλλά απλώς θα πω ότι είμαι ευτυχισμένος :)

Επίσης, κάτι που όχι μόνο δεν περίμενα, αλλά με εξέπληξε κιόλας. Με τα παιδιά που βρέθηκα σήμερα, μιλάω εδώ και ένα χρόνο στο διαδίκτυο. Εντάξει με τον έναν βρέθηκα για λίγο τη προηγούμενη εβδομάδα. Αλλά και πάλι, δεν περίμενα να με περιμένουν με ένα δώρο ο καθένας γιατί είχα τα γενέθλιά μου την επομένη... Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τους ανθρώπους που λένε ότι το διαδίκτυο μεγαλώνει τις αποστάσεις και αποξενώνει τους ανθρώπους... Μα με τίποτα όμως...

Σε λίγες ημέρες η άδεια απ'το στρατό του έταιρου ήμισι τελειώνει και θα γυρίσουν όλα ξανά στην "σχετική" καθημερινότητα. 6 Σεπτέμβρη γυρνάω κι εγώ στην Ιταλία με μεγάλη θέληση να πάρω ζεστά το θέμα και να αρχίσω να μετράω αντίστροφα τα μαθήματα. Αυτό το καλοκαίρι μου έδωσε πολλά. Οι άνθρωποι που γνώρισα μου έδωσαν πολλά... Μακάρι να μπορέσω να γυρίσω πίσω έστω και κάτι από αυτά που πήρα. Για τις μοίρες... Για το καλό... Για ευγνωμοσύνη...

Να είστε καλά
Να περνάτε όμορφα
Καληνύχτα και καλή τύχη...

Σχόλια

  1. Χρονια Πολλα Λιονταρακι!Άντε φαίνετε ότι είσαι μέσα στην ευτυχία! Νομίζω ότι καλυτερο δώρα από τον στρατευμένο σου, δεν μπορεί κανείς να σου κάνει...
    Μια μεγάλη και ζεστή αγκαλία μεσά από το διαδύκτιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι