Θα γυρίσει ο τροχός

Μέσα σε ένα χρόνο πολλά αλλάζουν τελικά. Πόσα θα αλλάξουν μετά από ένα χρόνο.

Όλα γίνονται για ένα σκοπό. Έτσι είπα στην αγάπη μου. Έτσι έμαθα μέσα από τις δυσκολίες που περνάω σήμερα. Που πέρασα πριν χρόνια.

Πέρασα από τα Jumbo σήμερα. Καλέ τι πακτωλός από ζουζουνοειδή είναι αυτός;;;;!
Να κάνεις ένα δωμάτιο και να το γεμίσεις με τέτοια :Ρ

Ωραίο το καλοκαιράκι. Και δεν σας επισκέφθηκα για να μάθω νέα σας. Όταν ήμουν Θεσσαλονίκη μάζεψα podcasts και υλικό αλλά δε βρέθηκε ακόμα χρόνος να τα ακούσω. Μου λείψατε όμως όλοι. Τα msn μας, τα μπλογκ σας, όλα όλα.. Να μου είστε καλά και να ξέρετε ότι είμαι εδώ. Ζωντανός. Επιβιώνω. Και έρχομαιιιιιιιι :Ρ

Φιλάκια πολλά σε όλους. Στη Νέα Υόρκη. Στη Γερμανία. Στην Αθήνα. Στη Θεσσαλονίκη. Στη Δράμα. Στη Γερμανία πάλι :Ρ(Vista μου εσύ :*). Παντού!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι