ADSL router setup

Μέσα στην παραφροσύνη των ημερών ας αναφερθώ και σε κάτι τεχνολογικό έτσι για αλλαγή μέχρι την επόμενη μπόρα...

Αφού αναβαθμίστηκαν και στην Ιταλία οι ταχύτητες των ευρυζωνικών συνδέσεων, είπα να ασχοληθώ σοβαρά με το πώς θα κάνω το modem/router μου να συνδέεται αυτόματα χωρίς να πρέπει να κάνω dial-up από το pc.

Διαθέτω ένα ericsson 220dp usb/ethernet modem/router. Απ'ότι ανακάλυψα λοιπόν, το πρόβλημά μου τόσο καιρό ήταν ότι δεν έβαζα κάποιον valid dns server. Αλλά δε μου γλύτωσε σήμερα και πλέον για να συνδέσω τον υπολογιστή μου στο διαδίκτυο φτάνει να "κουμπώσω" το καλώδιο του δικτύου και...όλα παίζουν.

Ξέρω μέσα μου ότι ούτε το σύμπαν, ούτε εσείς, ούτε καν εγώ γίνομαι πιο ευτυχισμένος μ'αυτό το πράγμα. Κι όμως αυτή τη στιγμή, πετάω λίγο πιο ψηλά από το έδαφος στο οποίο είμαι καθηλωμένος από τις 6/9...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου