Πατέρα,

Δε θέλω να έρθεις. Δεν είμαι έτοιμος ακόμα. Όχι γιατί έκανα κάτι λάθος. Γιατί από τότε που μου είπες ότι θα έρθεις μέσα στο μήνα, ξαναζώ το κλίμα των τελευταίων ημερών στην Ελλάδα...

Εδώ, δεν έχω κάποιο φίλο να βγω να ξεσκάσω όταν θα με πλακώνει το σπίτι γεμάτο από τη παρουσία σου. Δεν έχει κλείσει καν μήνας από τότε που μου είπες τη πιο βαριά κουβέντα που έχω ακούσει ποτέ. Δε θέλω...

Δε ξέρω πως να σου το πω, χωρίς να αρχίσεις να σκέφτεσαι διάφορα πάλι.. Πρέπει όμως. Γιατί όπως κι εσύ θέλεις χρόνο για να το χωνέψεις, έτσι κι εγώ χρειάζομαι χρόνο για να ηρεμήσω. Ήδη μου πήρε ένα ολόκληρο μήνα.. Αν έρθεις όμως, ήδη δηλαδή ψυχολογικά έγινα χάλια πάλι μόνο στη σκέψη, πάλι όλα θα πάνε πίσω.. Τα μαθήματα, οι εξετάσεις... Και είναι κάποιος που με αγαπάει και με περιμένει πίσω... Και θέλω να γυρίσω σ'αυτόν όσο γίνεται πιο γρήγορα...

Πρέπει να βρω τρόπο να σου πω να μην έρθεις...όχι τώρα...έμεινες μακριά τόσα χρόνια. Μεγάλωσα...Δεν θέλω να έρθεις να με δεις τώρα.. Όχι αυτή τη περίοδο...Δε θέλω...

Σχόλια

  1. Καμιά φορά οι συγκρούσεις είναι αναπόφευκτες, δυστυχώς :( και το χειρότερο είναι να προσπαθείς να πείσεις τον άλλον για κάτι που είναι δεδομένο για σένα...

    Οι γονείς όμως πολλές φορές έχουν κάποια στερεότυπα στο μυαλό τους και αν παρεκκλίνουμε από αυτά ταράζονται, όμως είναι παροδικό και αν στη χειρότερη περίπτωση δεν είναι, δεν πρέπει να συμβιβαστούμε, πρέπει πάντα να παλεύουμε για τη δικιά μας τελειότητα κι ας φαντάζει στα μάτια τους μετριότητα ή κάτι λιγότερο...

    Κουράγιο και θα φτιάξουν τα πράγματα και όπως είπε και κάποιος πιο σοφός από μένα ;), δεν μπορεί κανείς να φτάσει στην ανατολή αν δεν πάρει το μονοπάτι της νύχτας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφροδίτη, το θέμα είναι τουλάχιστον να αφήσει κάτι πληγές που άνοιξαν, να προλάβουν να κλείσουν λίγο και να μην σκαλιστούν. Το γεγονός ότι έκανα ένα μήνα για να αρχίσω να διαβάζω με ρυθμούς που πρέπει να διαβάζω, κάτι λέει...Και αυτό θα χαλάσει, αν δε χάλασε ήδη, αν έρθει εδώ...

    Γιατί εδώ, δεν έχω το φίλο μου να πάω να πω μια χαζομάρα. Γιατί αυτός δε θα χει εδώ να κάνει κάτι,θα πρέπει να είμαστε μαζί όλη μέρα σε ένα σπίτι,οπουδήποτε..Και δεν είμαι καθόλου έτοιμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολα τα πράγματα και λογικό είναι να πιέζεσαι ψυχικά μόνο και μόνο στη σκέψη...δεν γίνεται να κάνεις ξεκάθαρο ότι αυτή την περίοδο δεν γίνεται να έρθει να σε δει γιατί προφανώς δεν θα σου κάνει καλό;

    Δυστυχώς δεν τα πάω καλά με τις συμβουλές, όμως πιστεύω ότι πρέπει να του κάνεις σαφές το μήνυμα ότι θέλεις να διασφαλίσεις την ηρεμία σου για κάποιο διάστημα!

    Και καταλαβαίνω ότι έχεις πληγωθεί πρόσφατα και ότι φοβάσαι μην νιώσεις πάλι τον πόνο που ένιωσες και ειλικρινά εύχομαι να πάνε όλα καλά, στο χέρι σου είναι να τα κάνεις όπως τα ονειρεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα προσπαθήσω να του το πω από το τηλέφωνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Isws na exei logo na soy milhsei... apla ripse to sto oti prepei na diabaseis kai protimas na erthei argotera....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ μου αλχημιστή, προτίμησα για άλλη μια φορά να του πω την αλήθεια..
    Το αποτέλεσμα είναι στο επόμενο ποστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι