Διαφημιστικά τηλεφωνήματα

Η ημέρα σήμερα δεν ήταν καθόλου καλή. Η μάνα μου με εκνεύρισε το πρωί, βγήκα για ψώνια και μια αχλάδω πέρασε τόσο ξυστά από δίπλα μου με το αυτοκίνητο που τις καθάρισα όλη την αριστερή πλευρά και από το μεσημέρι μέχρι και τώρα τηλεφώνησε 4 φορές μια εταιρία παροχής τηλεοπτικού προγράμματος τύπου NOVA.

Στα 3 πρώτα τηλέφωνα ήμουν στο δωμάτιό μου για να ηρεμήσω, μιας και είχα από το μεσημέρι ταχυπαλμία. Αλλά τελικά το βρισίδι δεν το γλύτωσαν γιατί ξαναπήραν.

-Πού βρήκατε το νούμερό μου;
-Από μια φίλη σας.
(τα νεύρα στο κατακόρυφο και οι σφυγμοί στο 150)
-Γνωρίζετε τους νόμους για την ιδιωτικότητα στην Ιταλία;
-(σφιγμένα)...ναι, μα είστε Ιταλός; Είμαστε καλυμμένοι από τον τάδε οργανισμό.
-Ναι είμαι Ιταλός. Θα σας καταγγείλω στην ένωση καταναλωτών Ιταλίας για παραβίαση της ιδιωτικότητας. Έχω βγει από τους καταλόγους εδώ και 2 χρόνια.
-Είστε Ιταλός παρόλο που ονομάζεστε Δημήτριος;
(η δεύτερη αχλάδω για σήμερα κατάφερε να μου τα σπάσει ναι)
-Ναι. Έχετε κάποιο πρόβλημα; Είστε αγενής δεσποινίς.
-Νομίζω ότι εσείς είστε αγενής. Δε σέβεστε τους ανθρώπους που κάνουν απλώς τη δουλειά τους. Είστε Ιταλός;
-Εσείς σεβαστήκατε την ηρεμία μου και την ιδιωτικότητά μου όταν πήρατε 4 φορές τηλέφωνο και με ζαλίσατε;
(κλείσιμο τηλεφώνου στα μούτρα από την τηλεφωνήτρια)


Αν δεν μου την έμπαινε για το αν είμαι Ιταλός ή όχι, γιατί εκεί πατάνε συνήθως αυτές οι εταιρίες, στην άγνοια για τους νόμους της χώρας, θα της φερόμουν ιδιαιτέρως ευγενικά. Αλλά ακριβώς επειδή είχε αυτό το εμετικό στυλ ρατσισμού που έχει το μεγαλύτερο μέρος των καθυστερημένων Ιταλών, τα άκουσε κανονικότατα και την πλήρωσε για όλη την άσχημη ημέρα μου.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι