Χαλάρωση και wi-fi

Δεν είναι πολύ πετυχημένη η άνωθι φωτό; Πρέπει να κάνει τρελές δουλειές το συγκεκριμένο μαγαζί, εντελώς χαλαρά.

Μιας και από το Σάββατο περνάω τις πρώτες καλές ή μάλλον όχι καλές, μάλλον ήρεμες, ημέρες μετά από πολύ καιρό είπα να το μεταφέρω το κλίμα και στον Ανήλικο γιατί από αύριο, μεθαύριο, γενικά κάποια στιγμή, σίγουρα θα ξαναπέσει η ομάδα και ελπίζω να αργήσει.

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα ασύρματο router τελικά. Το μοντεμάκι μου άρχισε να τα ψιλοφτύνει με την 2mbit. Μπουκώνει ή κατά το επικρατέστερο it hangs. Ε και αν είναι να πάρω router σκέφτηκα, δεν παίρνω ένα ασύρματο να τελειώνει η υπόθεση; Να τσιμπήσω και μια pcmcia ασύρματη καρτούλα και το laptop να γίνει επιτέλους laptop και να αφήσει την ιδιότητα του desktop που το έχω καταντήσει :)

Προσανατολίζομαι λοιπόν σε κάτι της Linksys. Ένα είναι αυτό και το άλλο αυτό. Αν διαβάζει κάποιος γνώστης, θα εκτιμούσα τη γνώμη του. Προβληματίζομαι βέβαια ελαφρώς με την pcmcia καθότι έχω λέει τον texas instruments pci-1510 cardbus controller στον υπολογιστή, συνεπώς ως αδαής δεν ξέρω αν παίζει ρόλο συμβατότητας μια pc card, μια cardbus 32bit ή μια pcmcia.

Πρέπει να κλείσω και εισιτήριο για τα Χριστούγεννα. Το κόβω για τις 20 με 21. Θα δείξει τις επόμενες ημέρες.



Και μία ευχή... Μακάρι να ακούω τη μάνα μου πάντα όπως την άκουσα το Σάββατο στο τηλέφωνο.... Μακάρι.

Σχόλια

  1. Καλές αγορές και με το καλό να έρθεις.
    Και προσοχή όταν είναι να επιστρέψεις πίσω! ΟΛΑ τα ξυπνητήρια! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλέον θα μου τηλεφωνεί και ο συγκάτοικος μόλις ξυπνάει! Δεν τίθεται θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι