Travelling γενικώς

Μονίμως και ανυπερθέτως κάθε φορά που πετάω έχω τον εξής αγώνα να δώσω. Αγώνα μεταξύ εμού του ιδίου δηλαδή. Θέλω να περνάω τον έλεγχο χειραποσκευών χωρίς να χτυπήσει το μηχάνημα και χωρίς να χρειαστεί να μου πει ο υπάλληλος τι να κάνω, να βγάλω τα κέρματα από τις τσέπες κλπ.

Σήμερα για άλλη μια φορά το κατάφερα :Ρ

Διάβασα και το BLOGR στο αεροδρόμιο για να περάσει η ώρα. Το άρθρο της Τριαντάρας ήταν υπέροχο....

Έφτασα στο πατρικό μου, όλα καλά και ωραία, ένα κλίμα λες και δεν είχε προηγηθεί τίποτα, μια ηρεμία που με έκανε να απορώ..

Μίλησα και με τον alximist σήμερα εκ τηλεφώνου. Ήρθε κι αυτός στη πατρίδα για το Πάσχα.

Ο αρκουδίνος μου με τάραξε στα τηλέφωνα από την ώρα που πάτησα Ελλάδα. Άχου το μωρέ! :Ρ

Φιλιά Μήτσε :)

Φιλιά σε όλους.

In case you didn't notice, I feel goooooooooooooooooooooooooooooooooooood!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι