15 Μαΐ 2007

1356 και κάτι ψιλά

Ειλικρινά, θέλω γνώμες..
Όχι ότι δεν ξέρω τι θα κάνω ήδη.. Αλλά θέλω να ξέρω κι από άλλους. Έστω και μια γνώμη προς τη κατεύθυνση που σκέφτομαι ήδη να ακολουθήσω, αν είναι ειλικρινής, θα με βοηθήσει..

Δεν θέλει να με φιλήσει. Δεν θέλει να κάνει έρωτα μαζί μου.. Σκέφτεται ακόμα τον πρώην του..


Υπάρχει ένα "ναι", σε μια θάλασσα "όχι" για το μέλλον..

Εμένα μου φτάνει αυτό.. Είμαι απόλυτα ερωτευμένος..

Δεν θέλω να τον πιέζω ούτε στο ελάχιστο.. Τον αγαπάω..

Του είπα ξεκάθαρα ότι δεν μου δημιουργεί ελπίδες, ούτε ποτέ μου δημιούργησε με το να είμαστε μαζί, με το να με φιλήσει, μιας και ποτέ, ούτε για ένα δευτερόλεπτο δεν ξέχασα το παρελθόν του..

Δεν είχα, από την αρχή, την ψευδαίσθηση ότι θα μπορούσα να είμαι ο έρωτας της ζωής του. Του είπα πως αν ποτέ συμβεί κάτι παραπάνω, αν ποτέ αυτή η θάλασσα των "όχι" εξατμιστεί και μείνει το ένα και μοναδικό "ναι", θα χρειαστεί μόνο να μου πει μια φράση.. Τίποτε άλλο..

Δεν με βλέπει σαν απλό φίλο..

Πρέπει να τον ρωτήσω αν αντέχει να ξέρει ότι έχει δίπλα του κάποιον που είναι τόσο ερωτευμένος μαζί του.. Τα ξεχνάω γαμώτο.. Όταν μιλάμε πρέπει να κρατάω σημειώσεις..

Δεν είναι δίκαιο για μένα.. Μπαίνω σε ένα βούρκο απ' τον οποίο δεν ξέρω αν ποτέ θα βγω.. Δεν αντέχω όμως μακριά του.. Κανείς δεν μπορεί να το καταλάβει αυτό..

Αν δεν υπήρχε ο πρώην, αν μου έλεγε ο οποιοσδήποτε άλλος, ακόμα κι αυτός, ότι απλώς δεν δουλεύει μεταξύ μας, θα έφευγα περήφανα, ήρεμα και πολιτισμένα..

Αυτή τη στιγμή όμως, δεν είναι ότι δεν δουλεύει μεταξύ μας.. Είναι ότι τον κυνηγάει μια σκιά και όποιον και να έχει δίπλα του, δεν τον βλέπει καθαρά...

Και δεν αντέχω, δεν ΑΝΤΕΧΩ να σκεφτώ ότι όταν αυτή η σκιά φύγει, όταν η ψυχή του φωτιστεί - γιατί κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα, θα γίνει κι αυτό - δεν θα είμαι εκεί.. Δεν θα έχω προσπαθήσει με όλη τη δύναμη της ψυχής μου...