1356 και κάτι ψιλά

Ειλικρινά, θέλω γνώμες..
Όχι ότι δεν ξέρω τι θα κάνω ήδη.. Αλλά θέλω να ξέρω κι από άλλους. Έστω και μια γνώμη προς τη κατεύθυνση που σκέφτομαι ήδη να ακολουθήσω, αν είναι ειλικρινής, θα με βοηθήσει..

Δεν θέλει να με φιλήσει. Δεν θέλει να κάνει έρωτα μαζί μου.. Σκέφτεται ακόμα τον πρώην του..


Υπάρχει ένα "ναι", σε μια θάλασσα "όχι" για το μέλλον..

Εμένα μου φτάνει αυτό.. Είμαι απόλυτα ερωτευμένος..

Δεν θέλω να τον πιέζω ούτε στο ελάχιστο.. Τον αγαπάω..

Του είπα ξεκάθαρα ότι δεν μου δημιουργεί ελπίδες, ούτε ποτέ μου δημιούργησε με το να είμαστε μαζί, με το να με φιλήσει, μιας και ποτέ, ούτε για ένα δευτερόλεπτο δεν ξέχασα το παρελθόν του..

Δεν είχα, από την αρχή, την ψευδαίσθηση ότι θα μπορούσα να είμαι ο έρωτας της ζωής του. Του είπα πως αν ποτέ συμβεί κάτι παραπάνω, αν ποτέ αυτή η θάλασσα των "όχι" εξατμιστεί και μείνει το ένα και μοναδικό "ναι", θα χρειαστεί μόνο να μου πει μια φράση.. Τίποτε άλλο..

Δεν με βλέπει σαν απλό φίλο..

Πρέπει να τον ρωτήσω αν αντέχει να ξέρει ότι έχει δίπλα του κάποιον που είναι τόσο ερωτευμένος μαζί του.. Τα ξεχνάω γαμώτο.. Όταν μιλάμε πρέπει να κρατάω σημειώσεις..

Δεν είναι δίκαιο για μένα.. Μπαίνω σε ένα βούρκο απ' τον οποίο δεν ξέρω αν ποτέ θα βγω.. Δεν αντέχω όμως μακριά του.. Κανείς δεν μπορεί να το καταλάβει αυτό..

Αν δεν υπήρχε ο πρώην, αν μου έλεγε ο οποιοσδήποτε άλλος, ακόμα κι αυτός, ότι απλώς δεν δουλεύει μεταξύ μας, θα έφευγα περήφανα, ήρεμα και πολιτισμένα..

Αυτή τη στιγμή όμως, δεν είναι ότι δεν δουλεύει μεταξύ μας.. Είναι ότι τον κυνηγάει μια σκιά και όποιον και να έχει δίπλα του, δεν τον βλέπει καθαρά...

Και δεν αντέχω, δεν ΑΝΤΕΧΩ να σκεφτώ ότι όταν αυτή η σκιά φύγει, όταν η ψυχή του φωτιστεί - γιατί κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα, θα γίνει κι αυτό - δεν θα είμαι εκεί.. Δεν θα έχω προσπαθήσει με όλη τη δύναμη της ψυχής μου...

Σχόλια

  1. Τί νὰ σχολιάσω κι ἐγὼ τώρα... Ἡ γνώμη μου εἶναι νὰ τὸν παρατήσεις καὶ νὰ βρεῖς ἕνα πιπίνι ὡραῖο, ὄμορφο, νὰ σὲ κοιτάζει καὶ νὰ λιώνει. Ἀλλὰ δὲν θὰ τὸ κάνεις, θὰ καθίσεις δεύτερος στὴ ζωὴ κάποιου ποὺ δὲν ἐνδιαφέρεται νὰ σὲ κάνει πρῶτο. Ἐντάξει, σεβαστό. Ἀλλὰ κρῖμα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι να σου πω... μήπως το πρόβλημα είνια με εσένα? Γιατί την ψάχνεις σε τόσο δύσκολες καταστάσεις?
    πολύ μαζοχισμός... σύγκρινε την σχέση των γονιών με αυτό που εσύ πραγματικά βιώνεις στα ερωτικά σου...συνήθως θα εκπλαγείς με την ομοιότητες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκτός του ότι δεν κατάλαβα τι θες να πεις..

    Σας παρακαλώ, προσανατολιστείτε στον προβληματισμό μου και αφήστε την ψυχανάλυσή μου σε εμένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκεφτείτε ότι αυτό, όσο παλαβό κι αν σας φαίνεται, εμένα με κάνει ευτυχισμένο..

    Θα μπορούσα να είμαι σε καλύτερη μοίρα, το αναγνωρίζω..
    Αλλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αλλιώς..

    Ίσως φταίω που τα γράφω όλα εδώ..

    Δεν ζητάω "χάιδεμα".. Ζητάω κατανόηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφου η καρδιά σου σου λέει τι να κάνεις, τι ψαχνεις τώρα? Είσαι ερωτευμένος. Αυτό τα λέει όλα. Κατα την αποψή μου δεν έχεις άλλη επιλογή απο το να μείνεις και να προσπαθήσεις. Αφου αυτό θές. Και αξίζει. Όχι τόσο για το αποτέλεσμα, αλλά για να ξέρεις πως τουλάχιστον εσύ απο την πλευρά σου προσπάθησες. Το σημαντικό δεν είναι μονο να βοηθάς, αλλά να θέλει και ο άλλος να πάρει τη βοήθεια που του προσφέρεις. Και αυτό θα φανεί στη πορεία. You will see.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν θα καταλήξει καλά αυτή η ιστορία. Κανείς μας δεν μπορεί να σου πει τι να κάνεις γιατί είσαι ελαφρώς ξεροκέφαλος. :Ρ Αλλά η άποψή μου είναι ότι δεν θα κυλήσει καλά αυτή η ιστορία. Για να μην έχεις πάντως τύψεις (αν και αμφιβάλλω ότι θα έχεις) κάνε τον μαλάκα και ασε τον χρόνο να δείξει. Αυτό δηλαδή πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε παρακαλώ, πες μου που το βασίζεις ότι δεν θα καταλήξει καλά και που βασίζεις ότι δε θα κυλήσει καλά. Είναι δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ἀφοῦ τσαντίζεσαι ὅταν σοῦ λέμε τὴ γνώμη σου, γιατί μᾶς ρωτᾶς; λολ! Κάνε ὅ,τι θέλεις καὶ καλὴ τύχη :) :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τὴ γνώμη μας, ἤθελα νὰ πῶ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν κάποιος ζητάει τη γνώμη σου για το Χ κι εσύ δίνεις τη γνώμη σου για το Ψ, πράγμα που ποτέ δε ζητήθηκε, το θεωρείς ορθό;

    Δεν τσατίζομαι. Συγκεκριμενοποιώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ἀγαπητέ μου περιπλανητά,
    Σὲ κατανοῶ. Ὅταν εἶσαι ἐρωτευμένος ἔτσι σκέπτεσαι. Ἡ ἐπιλογή σου εἶναι μεταξὺ μυαλοῦ καὶ καρδιάς, μιὰ ἐπιλογὴ ποὺ ὅλοι οἱ συναισθηματικοὶ ἄνθρωποι καλοῦνται κάποτε νὰ ἀντιμετωπίσουν. Θὰ ἤθελα νὰ μιλήσουμε οἱ δυό μας, ἴσως μπορῶ νὰ σὲ βοηθήσω, ἄν ὄχι οὐσιαστικά, τότε ἀπλῶς ακούγοντάς σε. Σὲ παρακαλῶ νὰ μὴ διστάσεις! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάνουν πουλάκια τὰ μάτια μου ἢ ὑπάρχει κι ἄλλος ἄνθρωπος ποὺ γράφει πολυτονικά;;;; !!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπορεῖς νὰ μὲ βρεῖς στὸ MSN. melodiousn@hotmail.com. Γιὰ ἀρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απ' ότι εχω καταλάβει από αυτά που διάβασα, την απόφαση σου λίγο πολύ (πολύ θα έλεγα) την έχεις πάρει και απλώς ψάχνεις κάποιον (έστω και έναν, όπως λες) που θα σου πει να επιμείνεις σε αυτή τη σχέση. Εγώ πιστεύω -γιατί έχω την εντύπωση ότι σε μεγάλο βαθμό σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο σε αυτά τα θέματα- πώς μάλλον είναι λίγο νωρίς για να το σκεφτείς το θέμα λογικά και να συνειδητοποιήσεις προς τα που παει αυτή η κατάσταση, αφού τα βλέπεις όλα επηρεαζόμενος από τα συναισθήματα σου. Όχι φίλε μου, είναι σκληρό να το συνειδητοποιείς, αλλά η ζωή δεν είναι σαν τις ταινίες (αν και πολλοί συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε έναν μεγάλο κινηματογραφικό έρωτα) και ό,τι κι αν νιώθεις αυτή τη στιγμή το πιο πιθανό είναι ότι θα φας τα μούτρα σου, γιατί ο άλλος δεν θα ενδιαφερθεί (πάντα το βγάζω το πιθανολογικό συμπέρασμα από αυτά που γράφεις). Το ξέρω, αισθάνεσαι ότι υπάρχει μία ελπίδα ακόμα, "ένα ναι, μέσα σε μια θάλασσα από όχι", και όσο συνεχίζεις να αισθάνεαι έτσι δεν θα μπορέσεις να τον αφήσεις, είναι σίγουρο. Περίμενε να περάσει λίγος καιρός (λίγος, ε;) και ξανσκέψου το πιο ώριμα το θέμα (αν και πιστεύω ότι έχεις ήδη αρκετά στοιχεία για να πάρεις μια απόφαση- απλώς δεν μπορεις να σκεφτείς λογικά έτσι συναισθηματικά φορτισμένος που είσαι). Λοιπόν είτε σε βοηθήσει, είτε όχι αυτό που λέω, ό,τι κι αν κάνεις κοίταξε να μην κάνεις κακό στον εαυτό σου τελικά. Να προσέχεις. (Άντε γιατί με τούτα και μ'εκείνα κι εγώ έχω χάσει πολύ καιρό και το χειρότερο, αρχίζουν οι Πανελλήνιες εξετάσεις αύριο- που θα παει, δυο βδομάδες είναι, θα περάσουν).

    Φιλιά και να προσέχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλε περιπλανητή, την απόφασή σου την έχεις ήδη πάρει, όχι επειδή είσαι ξεροκέφαλος όπως λέει ο βαγγέλης, αλλά επειδή είσαι αληθινά ερωτευμένος.
    Το τι θα κάνεις δεν μπορεί να στο πει κανείς, εσύ θα αποφασίσεις και θα πάρεις και την ευθύνη σου.
    Κάτι παρόμοιο πιστεύω ότι όλοι μας το έχουμε ζήσει κι έχουμε φάει τα μούτρα μας. Αν με ρωτούσες αν θα ξανάκανα λάθη του παρελθόντος θα σου έλεγα ότι θα έκανα τα πάντα για να πετύχω κάτι που θέλω κι έχω ανάγκη πολύ.(Με το ίδιο άτομο πολύ αμφιβάλλω,ΧΕΧΕ :P . Αν ραγίσει το γυαλί...)
    Όμως θα ήξερα και θα κατανοούσα από τη αρχή ότι όλα σε αυτή τη γαμημένη ζωή είναι ένα ρίσκο που είτε μπορεί να μας βγει σε καλό, είτε να μας σημαδέψει για πάντα!
    Και ναι, μπορεί να σε σημαδέψει για πάντα μια άσχημη κατάληξη, από μια σχέση στην οποία δεν θα είσαι ούτε η τελευταία της/του προτεραιότητα, ενώ εσύ θα αισθάνεσαι ό,τι πιο δυνατό έχεις αισθανθεί ποτέ για εκείνη/ο.
    Από την άλλη όμως αν φύγεις πρίν προσπαθήσεις, πάντα θα έχεις τύψεις και θα σε τρώει το "γιατί δεν προσπάθησα όσο έπρεπε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καιρό είχα να σε δω Δημήτρη..

    Σας ευχαριστώ όλους..
    Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε βιβλίο, ούτε εγκυκλοπαίδεια, ούτε εγχειρίδιο χρήσης για μια σχέση...

    Δεν ξέρω που θα με οδηγήσει το ένστικτό μου. Ώρες ώρες πιάνω τον εαυτό μου να φοβάται τον ίδιο μου τον εαυτό.
    Κάποτε, είχα μια διένεξη με τον πρώην κολλητό μου. Επέμενε ότι δεν ξέρω τι σημαίνει ρίσκο. Κι όμως, έχω ρισκάρει πολύ στη ζωή μου. Και ρίσκο, δε σημαίνει ότι θα αντέξεις σίγουρα το όποιο αρνητικό αποτέλεσμα. Ρίσκο σημαίνει ότι τρέχεις με πέμπτη και 160 πάνω στο τείχος της ανασφάλειας. Και ναι. Μπορεί να σκοτωθείς. Μπορεί να βγεις ανάπηρος.

    Αν το τρυπήσεις όμως....;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι