Ευχαριστήρια τηλεγραφήματα

Ευχαριστώ αυτούς που ήταν εδώ.

Ευχαριστώ αυτούς που ήταν εδώ αλλά έλειπαν.

Ευχαριστώ αυτούς που έλαμψαν με την απουσία τους κι ας ήταν και δίπλα.

Ευχαριστώ αυτούς που εμφανίστηκαν ξαφνικά και πάλι.

Ευχαριστώ αυτούς που τίμησαν την λέξη "Φίλος".


Έχω να ευχαριστήσω και για κάτι ακόμα, αλλά πρέπει πρώτα να σιγουρευτώ..

Τέλος, δεν ξέρω ποιόν να ευχαριστήσω για τις συγκυρίες, αλλά μπορώ να εκφράσω χαρά, καθότι σε τέτοιες καταστάσεις ή και ακόμα δυσκολότερες - δεν αυταπατώμαι, υπάρχουν σίγουρα πιο σοβαρά και πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μας - συνειδητοποιεί κανείς ποιους ανθρώπους έχει πραγματικά κοντά του..

Με ανέχεστε τόσο καιρό..
Να είστε όλοι καλά.

Σχόλια

  1. Με ανέχεστε τόσο καιρό...,.
    ναι και είμαστε μαζοχιστές και συνεχίζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμμμ... Ναι... Μάλιστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, το παραξεφτίλισα.. Στο κάτω κάτω έχω κι άλλα πράγματα στη ζωή μου. Ήρθαν οι γονείς μου, αγόρασα αυτοκίνητο, με επισκέφθηκε μια φίλη μου, άρχισα τένις, είδα ταινίες τις οποίες ακόμα να σχολιάσω, πήγα εκδρομές, έβγαλα φωτογραφίες.. Είμαι πολυσχιδής[όπως επίσης και σχιζοειδής, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα] προσωπικότητα μη νομίζετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστήριο τηλεγράφημα ελήφθη. OVER. Καιρό έχουμε να σε δούμε στο ΜΣΝ. ΟΒΕΡ. Συνέχισε να γράφεις. ΟΒΕΡ. Περιμένω νέα σου. ΟΒΕΡ εντ ΑΟΥΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι