Ποτέ πριν..


when darkness falls
Originally uploaded by duncan20wishaw
Η μέρα έξω αδειάζει. Τα δευτερόλεπτα χτυπούν το ένα μετά το άλλο. Σκληρά. Ανελέητα. Το δωμάτιο σκοτεινό. Δίπλα μου, χαρτομάντιλα. Μπροστά μου, μια οθόνη. Τα μάτια μου για άλλη μια φορά, στράγγισαν. Αισθάνομαι περίεργα το λαιμό μου απ' το σφίξιμο. Μαζί και το στομάχι μου. Στη μέση, στο μέρος που κάποτε ήταν η καρδιά μου, τώρα υπάρχει μόνο ένας κενός τόπος. Γεμάτος πόνο.

Ο νόμος του "ποτέ".
Ο νόμος του "ποτέ" λέει ότι η λέξη "ποτέ", μαζί με τη λέξη "πάντα" είναι απ' τις πιο άδικες, τις πιο ανωφελείς, τις πιο άσκοπες και τις πιο σκληρές λέξεις που υπάρχουν. Μόνο σε δύο περιπτώσεις ισχύει η χρήση τους.

Ποτέ, όταν τελειώνει μια σχέση, δε φταίει μόνο ο ένας.
Πάντα σε μια σχέση, ο ένας απ' τους δύο, είναι πιο ερωτευμένος απ' τον άλλον.

Θα κάνω μια παράβαση αυτού του νόμου. Θα πω ένα ποτέ ακόμα.
Ποτέ πριν δεν ένοιωσα έτσι στο τέλος μιας σχέσης. Δεν ασχολούμαι με το αν το αξίζει ή όχι.
Ποτέ πριν δεν χτυπήθηκα τόσο πολύ. Παρόλο που, χτυπήθηκα..

Δεν ξέρω αν θα μπορέσω (κά)ποτε να τον ξεπεράσω. Δεν ξέρω αν θα νιώσω κάτι τόσο δυνατό κάποια στιγμή στη ζωή μου ξανά.

Δεν ξέρω τίποτα

Σχόλια

  1. σε κάτι τέτοια posts είναι πολύ ελκυστικό να απαντήσεις με κάτι βαθυστόχαστο, αλλά δεν μου πάει να γράψω κάτι τέτοιο.

    σε διαβάζω καιρό και είναι η πρώτη φορά που κάνω comment. αυτό που θέλω να πω είναι απλά:

    ξέρεις και παραξέρεις. και σε λίγο καιρό θα το καταλάβεις κι εσύ.

    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nice to meet you.

    Όσο για το αν ξέρω..

    Έζησα κι άλλες φορές κάτι δυνατό. Κάτι binding.

    Το άλλο μισό, μερικές φορές, σε προσπερνάει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι σίγουρος ότι θα νοιώσεις κάτι πιο δυνατό στη ζωή σου ξανά. Και δεν το εννοώ με την κακή έννοια. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Twra fainetai tromero, o xronos omws tha se giatrepsei, kapoia stigmh mporei na to thymasai kai na gelas...
    Tha soy pw ena pragma, analogisoy kai krine aythn thn sxesh, ti lathos ekanes, poy, kai prospathise na mhn to epanalabeis. Kathe sxesh, antrhopos, filos ston dromo mas, mas didaskei kati, einai sto xeri mas na mathoyme, an oxi tote mono xeirotera tha mas perimenoyn.
    Kai mhn xehnas ola pernanai, oi megaloi erwtes sbhnoyn, akoma kai an den yparxei xwrismos...
    kalo koyragio, tha ton breis ton anthropo soy, mporei na einai ena neo karo poykamiso...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν σε προσπερνάει το άλλο μισό είναι ίσως γιατί σε ψάχνει το ολόκληρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι