The Golden Compass

Αλλιώς και "Το Αστέρι του Βορρά". Το πρώτο βιβλίο από την τριλογία του Φίλιπ Πούλμαν "Η τριλογία του Κόσμου".

Τη γνώρισα το 2002 όταν μου την έκαναν δώρο κάποιοι φίλοι μου. Οι φίλοι, άλλαξαν, έφυγαν. Τα βιβλία όμως έμειναν. Μου άρεσαν. Με ενθουσίασαν. Προβλεπόταν και ταινία.

Έρχεται πλέον στις 7 Δεκέμβρη 2007 η πρώτη ταινία της Τριλογίας. Με ηθοποιούς που αντιπροσωπεύουν οπτικά αυτό που είχα στο μυαλό μου για τους χαρακτήρες της τριλογίας, όταν τη διάβαζα.




Εδώ, θα βλέπετε το δαιμόνιό μου. Βρείτε κι εσείς τι είναι τα δαιμόνια και ποιο είναι το δικό σας στο παραπάνω site.

Σας είπα; Πολύ το χάρηκα που βγαίνει επιτέλους η ταινία. Ανυπομονώ ήδη σαν τρελός!!

Σχόλια

  1. Δεν το έχω ακούσει. Ειναι κάτι σαν τον άρχοντα των δακτυλιδίων ένα πράγμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hello, underaged person!

    Εχεις ομορφια στην ψυχή. Διάβασέ με, σε παρακαλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. wow (with a reason!) ..τώρα διαβάζω το δεύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι