Ψάχνω σπίτι (2)

Και ναι, τελείωσαν τα ψέμματα, ήδη έχουμε μπει με το συγκάτοικο σε mode "Ψάχνω σπίτι".

Και την εφημερίδα μας πήραμε, και τα τηλέφωνά μας κάναμε και απ' ούλα(χωρίς κρεμμύδι).

Βρήκαμε ένα συμπαθές διώροφο, μονοκατοικία, στο ισόγειο κουζίνα και καθιστικό, στον πάνω όροφο τα 2 δωμάτια και το μπάνιο. Βέβαια από μέσα δεν το είδαμε ακόμα καθώς η ιδιοκτήτρια έρχεται τη Πέμπτη απ' τη Ρώμη. Είναι επίσης και πάνω σε πολύ κεντρικό δρόμο και υποθέτω θα έχει φουλ φασαρία(ναι, δεν είμαι παιδί της μητροπολιτικής Αθήνας-Θεσσαλονίκης να μπορώ να κοιμηθώ με τα φρεναρίσματα κάτω απ' το σπίτι μου).

Άντε να δούμε..

Σχόλια

  1. Να υποθέτεις ότι μάλλον θα έχει και υψηλό ενοίκιο το συμπαθές διώροφο. Αλλά δεν θα έχει κοινόχρηστα. Άντε καλή επιτυχία στο ψάξιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ενοίκιο είναι πολύ καλό. Πράγμα που μας υποψίασε. Την Πέμπτη θα το δούμε κι από μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά έκανε και σας υποψίασε. Σίγουρα κάτι παίζει από πίσω. Ου, αμέ!
    Τα ξέρω 'γω αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ είμαι πολύ δύσπιστος για τη μονοκατοικία. Πέρσι πόσο καιρό έψαχνα και κατέληξα στο χειρότερο... Έχε χάρη που δεν κολλάω εγώ σε τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι