Πυρετός, αδυναμία και κολλημένοι

Κάποια στιγμή θα πιάσω το θέμα της Θρησκείας εδώ μέσα. Και ιδιαίτερα το πόσο σέβονται οι πολυθεϊστές, τους μονοθεϊστές. Πιο συγκεκριμένα , μπορεί στο όνομα του Χριστιανισμού να κάηκαν τα χίλια μύρια ιερά και να έγιναν τα εκατομμύρια κακά. Και στο όνομα της Γερμανίας ο Χίτλερ έκανε εγκλήματα, αλλά κατηγορούμε τον Χίτλερ, όχι τη Γερμανία σήμερα. Χαλαρώστε λίγο και ελάτε στη πραγματικότητα. Σέβομαι τη θρησκεία σας, σεβαστείτε τη δική μου. 21ος αιώνας; Χελλόου; Ούτε τα Ιερά σας βρίζω, ούτε τα σύμβολά σας, ούτε τους θεούς σας, ούτε εσάς τους ίδιους. Μην το κάνετε σ' εμένα. ΟΚ;


Κατά τα άλλα, πυρετός, ξεκίνησα αντιβίωση, πονάω σε όλο μου το κορμί και δε συμμαζεύεται. Το τι κατάρα έχω ρίξει παράλληλα στον δίπλα δε περιγράφεται. Ο οποίος παρεμπιπτόντως, έρχεται στο σπίτι, μόνο τα μεσημέρια. Το βράδυ ποτέ. Τι σκατά κι αυτός σε διάσταση βρίσκεται; Πρέπει να είμαι πολύ γκαντέμης. Αλλά πάντα πιστεύω ότι όλα γίνονται για ένα σκοπό.

Σχόλια

  1. οταν βαζεις τελεια σε μια συζητηση σταματας εκει. δεν συνεχιζεις μονος σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήτσε μου, η τελεία στη συζήτηση μπήκε. Δε σκοπεύω ουδέποτε να ξαναθίξω κάποιο σχετικό θέμα μαζί σου. Μπορεί να σου λέω τα σώψυχά μου αλλά ποτέ ξανά γι' αυτό. Για να είμαστε ήρεμοι.

    Αν διαφωνείς με κάτι που γράφω στο προσωπικό μου χώρο, μπορείς να το πεις, μιας και τα σχόλια είναι ανοιχτά και δε γίνεται όλοι να συμφωνούν με όλους. Παρόλ' αυτά, ακριβώς επειδή είναι προσωπικός μου χώρος, γράφω και θα γράφω πάντα για πράγματα που με χαροποιούν, με ενοχλούν ή και με λυπούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παντα μιλαγες περισσοτερο απο οτι ακουγες οποτε και δεν μου κανει εντυπωση οτι ζητας δημοσια επιβεβαιωση με μια δικη σου φανταστικη αφηγηση.
    Μπορεις ομως να περιορισεις τους χαρακτηρισμους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παλικάρι, ούτε χαρακτήρισα κανέναν, ούτε αφηγήθηκα κάτι. Έγραψα όπως γράφω πάντα εδώ μέσα.

    Ποτέ δε ζήτησα ούτε επιβεβαίωση, ούτε ακροατήριο. Τη "δημοσιοποίηση" μάλλον εσύ την κάνεις, σχολιάζοντας επί προσωπικού.

    Το δε γεγονός ότι μιλάω περισσότερο απ' ότι ακούω, απέχει παρασάγγας απ' τη πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι