6 Οκτ 2007

Πυρετός, αδυναμία και κολλημένοι

Κάποια στιγμή θα πιάσω το θέμα της Θρησκείας εδώ μέσα. Και ιδιαίτερα το πόσο σέβονται οι πολυθεϊστές, τους μονοθεϊστές. Πιο συγκεκριμένα , μπορεί στο όνομα του Χριστιανισμού να κάηκαν τα χίλια μύρια ιερά και να έγιναν τα εκατομμύρια κακά. Και στο όνομα της Γερμανίας ο Χίτλερ έκανε εγκλήματα, αλλά κατηγορούμε τον Χίτλερ, όχι τη Γερμανία σήμερα. Χαλαρώστε λίγο και ελάτε στη πραγματικότητα. Σέβομαι τη θρησκεία σας, σεβαστείτε τη δική μου. 21ος αιώνας; Χελλόου; Ούτε τα Ιερά σας βρίζω, ούτε τα σύμβολά σας, ούτε τους θεούς σας, ούτε εσάς τους ίδιους. Μην το κάνετε σ' εμένα. ΟΚ;


Κατά τα άλλα, πυρετός, ξεκίνησα αντιβίωση, πονάω σε όλο μου το κορμί και δε συμμαζεύεται. Το τι κατάρα έχω ρίξει παράλληλα στον δίπλα δε περιγράφεται. Ο οποίος παρεμπιπτόντως, έρχεται στο σπίτι, μόνο τα μεσημέρια. Το βράδυ ποτέ. Τι σκατά κι αυτός σε διάσταση βρίσκεται; Πρέπει να είμαι πολύ γκαντέμης. Αλλά πάντα πιστεύω ότι όλα γίνονται για ένα σκοπό.