Ήθελα να γράψω

Που έχω φτάσει...Καταντήσει μάλλον είναι η σωστή λέξη. Ακούω Ιταλικό ραδιοφωνο μέσα στο σπίτι..

Και παρόλο που ακούγονται μπιτάκια, ακόμα και κλαρίνα να ακούγονταν, ποντιακές λύρες και νταούλια, νοιώθω απέραντα, ασύγκριτα και απελπισμένα μόνος.
Δε ξέρω τι με έχει πιάσει σήμερα. Ξύπνησα κανονικά το πρωί. Μια χαρά διάθεση. Αλλά ήρθε κι έπεσε κι έγινε ένα με το πάτωμα.

Δηλώσεις:
  • Δε μου αρέσουν οι άνθρωποι που θεωρούν "δηλωμένο" κάποιον που έχει ανακοινώσει τη σεξουαλικότητά του σε 2 φίλους. Αυτοί μπορεί να μην είναι "δηλωμένοι", αλλά μπορεί να 'χουν πάρει μια στρατιά επίσης μη "δηλωμένους". Ο κόσμος το 'χει τούμπανο..
  • Δε μου αρέσουν οι άνθρωποι που ρίχνουν το φταίξιμο για όλα τα κακά που τους συμβαίνουν στους άλλους. Ιδίως όταν έχουν φύγει από εκεί που έμεναν και ξεκινούν μια νέα ζωή, μηδενίζοντας τα πάντα και τους πάντες στη παλιά τους.
  • Σιχαίνομαι τους ανθρώπους που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα. Αναγουλιάζομαι.
  • Αγαπάω, σε σημείο αηδίας, τους φίλους μου. Βιβή, Ελευθερία, Γεωργία, Πόπη. Μου λείπετε οικτρά.
  • Μισώ να υποχρεώνομαι σε άλλους. Πες το υπερηφάνεια, πες το όπως θες.
  • Νοιώθω κουρασμένος. Χρειάζομαι επειγόντως μπότοξ. Χωρίς ίχνος αστεϊσμού το τελευταίο.

Σχόλια

  1. Για Σαββατο μεσημερι δεν μπορω να πω οτι εισαι και πολυ στα πανω σου...αλλα okay!!
    Καλο υπολοιπο!!!
    Οσο για τους φιλους...να ξερεις οτι ειναι το μοναδικο πραγμα που μπορεις να αλλαξεις αν δεν ταιριαζεις μαζι τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι φίλοι ίσως είναι το μοναδικό πράγμα στη ζωή μου που δε θα άλλαζα ποτέ.

    Και εύχομαι να μην αλλάξουν...ούτε αυτοί προς εμένα, ούτε εγώ απέναντί τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το χει η μέρα σήμερα. Και εγώ είχα χάλια διάθεση. Αύριο θα είμαστε μια χαρά πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Asxeto, alla exei dei to heroes?
    Epatha mia isteria teleytaia, pes to porwsiiii...
    alla sygkratithika metá ton 1o kyklo...kyrios.
    exoyme kai doyleies kai mia sxesi na syntirisoyme, opws katalaibaineis... an soy arese to lost, egw nomizw oti to heroes einai klasi anwtero...
    A, kai gia botox, exei kala kai ftina edw ama theleis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ'αρέσει Αλχημιστή μου που 'σαι εντός θέματος :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ki egw se agapw omorfe kai mou leipeis uperbolika! elpizw auti ti fora na kataferw na to dimosieusw alliws na xereis tha xanaginw kokkinomalla!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου