Facebook, παλιοί συμμαθητές, εκδρομές στο Λονδίνο και άλλα


Ο άνθρωπος που μου έμαθε τι εστί blog πριν από κάποια χρόνια, με μύησε και στον κόσμο του Facebook.

Τι εστί Facebook; Ένα διαδικτυακό προφίλ, μινιμαλιστικό(αν το κρατήσεις έτσι) ή όχι, στο οποίο απ' ότι δείχνουν τα πράγματα μπορείς να εντοπίσεις από συμμαθητές δημοτικού και νηπιαγωγείου, μέχρι ανθρώπους με τους οποίους μοιράστηκες ένα καλοκαίρι στο Λονδίνο..

Η κάτωθι φωτογραφία είναι από τα dorms του Old Lynden στο South Woodford Halls.

Πέρασα εκεί το καλοκαίρι του 1996. Ήσυχος νεανίας τότε, ο πατέρας με ρώτησε απλά και κοφτά, χωρίς καν να το περιμένω και να έχει περάσει απ' το μυαλό μου. "Θέλεις να πας Λονδίνο;". Η απάντησή μου ήταν επίσης κοφτή, χωρίς να την ξανασκεφτώ. "Θέλω".

Ίσως το πιο όμορφο καλοκαίρι της ζωής μου, το οποίο και θα θυμάμαι πάντοτε με νοσταλγία...

Τις βόλτες μέσα στα πάρκα του Λονδίνου, αλλά και στη διπλανή βιβλιοθήκη, τα μουσεία, την επίσκεψη στο πλανητάριο που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, την Οξφόρδη, το Windsor Castle και τόσα τόσα τόσα άλλα..
Θα ήθελα να καταγράψω κάποια στιγμή αναλυτικά τις θύμησές μου από εκείνο το καλοκαίρι.. Και θα γίνει..

Προς το παρόν, στο Facebook οφείλω 2 παλιούς συμμαθητές και ένα καλοκαίρι αναμνήσεων σε αναζωπύρωση..
And the show shall go on..

Σχόλια

  1. Φτου σου!

    Δε βάζουμε έτσι έτη! Υπάρχουν και αθώοι (ελαφρώς ψιλονυσταγμένοι) που κάνουν βόλτες από τα blogs και έχουν από δίπλα τους αριθμομηχανή και υπολογίζουν ηλικίες!

    (Μα εντελώς στον κόσμο μου! ;p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σε προειδοποιήσω (ως ξενέρωτος, αλλά ενημερωμένος ξενέρωτος) ότι σύμφωνα με το συμφωνητικό του Facebook οτιδήποτε βάλεις στο λογαριασμό σου εκεί, είναι αυτόματα ιδιοκτησία του Facebook. Μπορείς να το διαβάσεις και μόνος σου και να δείς. Εγώ απέχω από όλα αυτά τα κοινωνικά σάιτ ακριβώς επειδή είναι απατεώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (apantaw apo to pc tou Uni k eks ou ta greeklish)
    Agapite Evangele, kai ta periexomena tou hotmail logariasmou sou einai idioktisia tis micro$oft alla opws k egw etsi ki esy, to xrisimopoieis. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι