Αύριο Πομέτσια

Αύριο για πρώτη φορά εντός του 2008, θα βγω απ' τα όρια της άθλιας και ψυχοπλακωτικής πόλης που σπουδάζω στην Ιταλία και θα πάω προς Ρώμη μεριά.

Αυτή τη φορά δεν θα πάω όμως στο κέντρο της Ρώμης. Θα κατευθυνθώ κάπου στα περίχωρα. Ο Γκαμπριέλε ο φίλος μου, έχει μια συνέντευξη για δουλειά εκεί και μου ζήτησε να πάω για παρέα. Ε, κι εγώ σαν φίλος - που ευκαιρία δε χάνει να την κάνει από δω (θέλω να πάω Μαρόκο σας το είπα;) - είπα να τον συνοδεύσω.

Η τρισμέγιστη ατυχία είναι ότι ξέχασα τον φορτιστή της φωτογραφικής μου στην Ελλάδα και δεν έχω φωτογραφική..... Πράγμα που σημαίνει ότι είμαι σαν κουλός σε παιχνιδάδικο. Δεν μπορώ να αγγίξω τίποτα με τον φακό μου. Ευτυχώς που 'χει ο Γκαμπριέλε φωτογραφική και μου είπε ότι θα την φέρει μαζί του. Πεθαίνω για τη φωτογραφία... Έχω δει φωτογραφίες που θα ήθελα να τις έχω τραβήξει εγώ.

Εν τω μεταξύ, είπα να κάνω κι ένα διάλειμα απ' το φοβερό και τρομερό διάβασμα που κάνω αυτές τις μέρες. Του πούστη(παρών!), χαζός δεν είμαι, θα το πάρω το κωλόχαρτο κάποια στιγμή. Και μετά... Α... μετά δε ξέρω πως θα μου τη βιδώσει. Αυτή τη περίοδο διανύω συγγραφική παράνοια. Αν το είχα τώρα το χαρτί, θα μάζευα λεφτά με ό,τι τρόπο έβρισκα(εκτός του να εκδωθώ ;Ρ) και θα πήγαινα ταξίδι στο Μαρόκο, στην έρημο, με τους βερβερίνους. Και θα έγραφα ώρες ατελείωτες...

Θέλω να κάνω κάτι τρελό! Όχι να πιώ, όχι να καπνίσω, δεν με γοητεύουν αυτά... Θα με γοήτευε όμως ένα τέτοιο ταξίδι...

Προς το παρόν, αύριο, Πομέτσια.

Όνειρα πολλά..

Σχόλια

  1. Καλά να περάσετε!
    Καλή επιτυχία στη συνέντευξη του Γκαμπριέλε!
    Ε, πες το μπαμπά να σου στείλει το φορτιστή καλέ! Μη μας πάθεις και τίποτα από τη στέρηση ;)

    Μάκια, μάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στη Ρώμη, είτε κέντρο είτε περίχωρα, όσες φορές και να πας είναι σα να πας πρώτη φορά. Κοίτα να περάσεις πανέμορφα.
    Δε σε ζηλεύω όμως γιατί απο Οκτώβρη θα τη βλέπω κάθε μέρα!
    Καλό ξημέρωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πω ότι δεν σε ζηλεύω; ψέματα θα πω (δεν λέει να μεγαλώσει η μύτη μου τώρα)! Να περάσετε καλά εύχομαι! Εγώ πότε θα γίνω μάνα; Ουπς σόρυ, εγώ πότε θα πάω έξω;;; Ουφ! Δεν έχω πάει ποτέ... που θα πάει... τα όνειρα τα κυνηγάμε, δεν μας κυνηγάνε..
    Φιλιά και να προσέχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρόκο? Σε βρίσκω τολμηρό!!
    Εύχομαι να πραγματοπιηθεί το ταξιδάκι σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά να περάσετε και περιμένουμε ποστ με τις εντυπώσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. pos perases loipon? kruoulaki prepei na exei..na foras to palto sou :)
    to maroko einai kai sti diki mou lista edo kai kairo..oraio klima, mageftikos politismos, theika agoria ...:) des to the sheltering sky tou bartolucci kai tha katalaveis --argi tainia, kai to maroko pou apeikonizei den uparxei pia, to patise to traino tis touristikis anaptuxis, parolafta axizei gia tis eikones..to natural background..(den petagomaste kalokairaki?! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου