Τύποι που με ελκύουν

Έτσι για να ξαλεγκράρουμε, πριν ρίξω στη δημοσιότητα ποστ για την πολιτική κατάντια των ημερών, είπα να κάνω ένα πρόχειρο λιστίδιο με τα άτομα που με ελκύουν.

Βασικά, το ποστ αυτό είχε αφορμή τη νιοστή φορά που έκανα κονέ με κάποιον τούρκο, χωρίς να το ξέρω φυσικά.

Διότι, παρά την άποψη κάποιων κουκουτσοκέφαλων, ομοφυλόφιλοι υπάρχουν, χτίστες, υδραυλικοί, μουσικοί, ζωγράφοι, γιατροί, δικηγόροι, κρεοπώλες, χριστιανοί, μουσουλμάνοι, βουδιστές, τσιγγάνοι, ευρωπαίοι, άραβες και εν πολλοίς, όπου σηκώσεις πέτρα.

Προχθές έστειλα σε ένα από τα πολλά σάιτ γνωριμιών που είμαι γραμμένος, ένα μήνυμα σε έναν τυπάκο συμπαθητικό. Μιλάνο μένει, συνεπώς το μήνυμα ήταν απλώς φιλικό. Δεν είμαι απ' τους τύπους που θα έκανε 1000 χιλιόμετρα την εβδομάδα για το αμόρε. Σόρι. Στα 120, κάτι γίνεται, όπως έχουμε παρατηρήσει και παλιότερα.

Το μήνυμα ήταν στα Ιταλικά προφανώς. Μου έρχεται ένα "γεια, τι κάνεις" μαζί με άλλα. Μάλιστα λέω. Έλλην ο τύπος. Αλλάζουμε msn και μου βγαίνει Τούρκικο όνομα. ο τρίτος μέσα σε διάστημα 2 βδομάδων και ο 7ος overall.

Εντάξει, λέω, το κατάλαβε ο κόσμος όλος ότι το Τουρκικό στοιχείο παρεισφρύει στις αδυναμίες μου.

Αδυναμίες μου επίσης είναι και οι όχι αντικειμενικά ωραίοι τύποι. Βλέπε Spiderman και Toby Maguire. Βλέπε κάτι δεύτερα και τρίτα ρολάκια σε ταινίες ή σειρές.

Επίσης ό,τι φέρνει σε μαυριδερό, και ουχί μαύρο. Άλλωστε η Lacta είναι η αδυναμία μου :Ρ

Λες αν πάω στο Μαρόκο να βρω κανέναν Άραβα, βεδουίνο, βερβερίνο και δε συμμαζεύεται;
Μου φαίνεται ότι τον θέλω τον Οθωμανό μου :Ρ

Σχόλια

  1. Είπα κι εγώ... Έτσι εξηγείται το Μαρόκο! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως το κινητό το Γερμανό του ε; Μην το συζητάς.. βουρ στο ψητό! Άλλωστε έχεις και την κατάλληλη εμπειρία απ' ότι διαβάζω... Και δεν χρειάζεται να πας τόσο μακριά... αφου έρχονται να σε βρουν μόνοι τους!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφενός ο Toby Maguire (α! έτσι λέγεται, ε;) μια χαρά μαναράκι είναι (γούτσου, γούτσου, γούτσου),
    αφετέρου να αγοράσω αυτό το νέο ΑΧΕ σοκολάτας ή συνεχίζουμε να μην υπάρχει ελπίδα (όχι ότι δεν το έχεις ξεκαθαρίσει, αλλά η ελπίδα ακόμα στην εντατική είναι ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι