For the record

Για την Ιστορία, την οποία θα διαβάσετε στα βαθιά γεράματα στα απομνημονεύματά μου, το συστημένο ήταν Προειδοποίηση από δικηγόρο, ότι αν ξαναφωνάξουμε την Telecom θα κινηθεί δικαστικά.

Εκτός του γεγονότος ότι, θα έπρεπε να το βάλει στον απ' αυτό του, το λήγω εδώ για να βρω την ψυχική μου ηρεμία. Δε γουστάρω να χτυπιέμαι, γιατί είμαι χαρακτήρας που χτυπιέμαι πλέον, σ'όποιον αρέσω παρεμπιπτόντως, θα αλλάξω σπίτι το συντομότερο δυνατόν και ΤΕΛΟΣ.

Ούτε το αγόρασα το σπίτι, ούτε τον παντρεύτηκα τον διπλανό, ούτε και κανέναν άλλον.

Γαμώ την ξενιτιά μου μέσα γαμώ.

Σχόλια

  1. Ρε,γράφτους στα @@ σου.Αναισθησία είναι η σωστή αντίδραση.Άστους να χτυπιούνται και συ χαλαρόοος.
    Εύχομαι καλύτερη τύχη με το νεό σου σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως είπε και η Σοφία, γράφτους και σηκωθείτε φύγετε! Να ξεγνοιάσετε και να ηρεμήσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι