40 πράγματα που δε ξέρατε για τον Ανήλικο

1) Όνομα: Μήτσος, Μίμης, Δημήτρης, Ανήλικος.

2) Γενέθλια: 17 Αυγούστου κι ούτε στιγμή νωρίτερα!

3) Ζώδιο: Λιοντάρι και κατουράω άμα λάχει και τη περιοχή μου.


4) Χρώμα μαλλιών:
Καστανό σαντρέ, ενίοτε ξανθοκάστανο με τον πολύ τον ήλιο.

5) Χρώμα ματιών: Μπλεπρασινογκρί. Χαμελεοντί. Αλλάζουν ανάλογα με το φως.

6) Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Νιε.


7) Είδος μουσικής που ακούω: Δεν ακούω Μέταλ.

8) Αγαπημένος χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων:
Φρου-φρου.

9) Ποιός φίλος σου μένει πιο μακριά;
Nuno, προς το παρόν στη Λυόν.

10) Πρώτο πράγμα που σκέφτομαι μόλις ξυπνήσω: Θέλω κι άλλο...


11) Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Το κομποσκοίνι στο δεξί μου χέρι.


12) Τι έχεις στον τοίχο σου; Αφίσες, φωτογραφίες που έχω τραβήξει, φωτογραφίες φίλων.


13) Τι έχεις κάτω απ' το κρεβάτι σου; Κουτιά από ό,τι ηλεκτρονικό έχω αγοράσει εδώ και χρόνια.


14) Αν ήσουν μόνος στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει; Θα πήγαινα να μαζέψω τα κομμάτια.


15) Αγαπημένος αριθμός: 4, 8, 15, 16, 23, 42


16) Αγαπημένο όνομα: Μάρκος
.

17) Τα χόμπι σου: Δυστυχώς όχι η δουλειά μου.


18) Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα; Σε ένα τρένο να γυρίζω την Ευρώπη.


19) Μια ευχή για το μέλλον: Υγεία, αν και δε με συμφέρει οικονομικά.

20) Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο σε ποιά εποχή θα πήγαινες; Σε οποιαδήποτε μετά την εφεύρεση της τηλεμεταφοράς.


21) Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Αφού δε μπορώ να πάρω όλο το σπίτι σαν το σαλιγκάρι, τις φωτογραφίες μου και το pc μου.


22) Αγαπημένο λουλούδι: Τουλίπα.


23) Αγαπημένη σειρά: LOST
.

24) Αγαπημένη ταινία: Όποια με έκανε να ονειρευτώ.


25) Αγαπημένο τραγούδι: Ο Προσκυνητής (first gay song ever)


26) Aγαπημένο βιβλίο: Το αντίτυπό μου από τα 11 Λεπτά του Κοέλο
.

27) Αγαπημένο ζώο: Σκύλος.


28) Αγαπημένο ρούχο: Το καρό φούτερ με τη κουκούλα.


29) Αγαπημένος καλλιτέχνης: Van Gogh.


30) Αγαπημένο χρώμα: Μπλε ηλεκτρίκ, γήινο πορτοκαλί.


31) Αγαπημένο φαγητό:
Μακαρονια με κιμά, λάχανο με κρέας.

32) Με ποιον χαρακτήρα από cartoon ταυτίζομαι: Ντόναλντ γιατί έχουμε την ίδια υπομονή και τις ίδιες αντιδράσεις.


33) Κακή συνήθεια: Έχω τον ασυγκράτητο σε ορισμένα πράγματα.


34) Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σ'αρέσει:
Διορατικότητα.

35) Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δε σ'αρέσει:
Διορατικότητα.

36) Συνηθισμένη ατάκα: Να ΕΙΙΙΙΙ'στε όλοι καλά!
Ομολογουμένως. Τι μου λέτε!

37) Δουλειά που θα ήθελα να κάνω: Ηθοποιός.


38) Μεγαλύτερος φόβος: Η μοναξιά.


39) Η καλύτερη pizza: Πλέον η Ιταλική. Πώς τα έτρωγα εκείνα τα ζυμάρια..


40) Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι: Διάφορα υποκατάστατα.



Σχόλια

  1. Ένα πράγμα που ξέρουμε για τον Ανήλικο
    Ιδιότητα: Κολλητός, Αδελφός, ΦΙΛΟΣ
    μα πάνω από όλα ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας έγινες και Ιταλός τώρα!!! Μ' αρέσει η περιγραφή των χρωμάτων... άκου εκεί χαμελεοντί! Κι άλλο, κι άλλο, τόσο ύπνο που νατον βάλω!
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχχχχχ! Τα ματάκια... Θέλω να τα (ξανα)δω από κοντά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ΑνώνυμΗ: Θα με κάνεις να κλάψω παιδάκι μου μια μέρα πριν σε δω;;; :****

    @revqueer: αυτό που πάντα μπερδεύω το nick σου και το λέω μέσα μου reqveer δε ξέρω πως μου κόλλησε! Brotha!

    @Hfaistiwnas: Και που να δεις περιγραφή από κοντά, τρελό γέλιο σου λέω :Ρ

    @Th-G: Είπαμε παίζει να έρθω συνεπώς θα τα πούμε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι