Τι botoxaki ήταν αυτό;;;;;;;

Ρε παιδιά, έλεος δηλαδή. Κολάστηκα τέτοια μέρα.. Και όχι απ' το καρό που ήταν μπροστά μου στη περιφορά...

Πήγαμε για ούζο μετά τη περιφορά και ήπια. Ήπια 2 ποτηράκια ούζο, πράγμα υπερβολικό για τα δικά μου δεδομένα. Να φανταστείτε, τόσο ζαλισμένος ήμουν, ώστε με άγνωστη παρέα, είπα "ναι" στο να πάμε σε ένα κωλόμπαρο μετά για ποτό και χαβαλέ.

Βέβαια στο κωλόμπαρο πήγαμε, αλλά επειδή τέτοια παρακμή, ούτε με ενδοφλέβια δεν αντεχόταν, πήγαμε σε ένα κλαμπάκι τελικά.

Στο πρώτο χτύπημα, η "πόρτα" ήταν αστέρι.. Μιλάμε απ' τα λίγα έτσι; Που στον άνεμο κυκλοφορεί αυτό μέσα στη πόλη και δεν το 'χω πάρει πρέφα;;;

Δεύτερο χτύπημα, το μπαρ. Μουσάκι 1,95 χαλαρά, τι ήταν αυτό το παιδί;;;;

Στο τρίτο χτύπημα και τελειωτικό, ένα σερβιτοράκι, botoxaki, επειδή δεν είχε πολύ κόσμο, να σιέται και να λυγιέται στα R'n'B και τα pop, τόσο σέξι, τόσο αρσενικά, τόσο θελκτικά, τόσο προκλητικά αλλά και τόσο υπέροχα όμορφα, που ήταν η πρώτη φορά που έστω και μετά από ούζα και ουΐσκι, με ερέθισε ένας χορός. Εκτός του γεγονότος ότι ήταν και τρελό μωρό, τέτοιο χορό, δεν έχω ξαναδεί. Και απ'ότι έμαθα μετά, κοιτούσε κατ'εμέ και αυτό. Με τόσο ποτό, που να πάρω σήμα πλέον κι εγώ..

Μας είδε όλο το μαγαζί, το χορέψαμε όλο, μας κέρασαν ποτά κι εγώ, δε θέλησα ποτέ άλλοτε τόσο πολύ ένα μωρό σαν κι αυτό.. ΤΟ ΘΈΛΩ Τ Ω Ρ Α!!!!!!

Ήμουν και με παρέα γιατρών.

Γράφω με αλκοόλ να τρέχει στις φλέβες μου συνεπώς σχωρνάτε με.

Σχόλια

  1. Μποτοξάκι; Σε άνδρα; Πως γίνεται αυτό; Είμαι λίγο ανόητος σε τέτοια θέματα, οπότε σχώρναμε και συ!

    Καλά βρε... Πένθιμη μέρα και εσύ πήγες στα κολαστήρια; Φωτιά να σε κάψει! :P

    Πλάκα κάνω! Για να διασκέδασες τόσο σημαίνει ότι το είχες ανάγκη. Θα υπάρξει και συνέχεια με το λαβ στόρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με 5 ώρες ύπνο και συνεχίζω...

    Χεχεεεεε :) Γίνεται γίνεται Μήτσε :)
    Πες ό,τι είναι ένα μικρό, ζουζουνοειδές, υπέροχα ωραίο και υπέροχα μικρό, υπέροχα ζωντανό, υπέροχα αναζωογονητικό μωράκι :)

    Ναι ναι, Μ. Παρασκευή...! Μετά τον επιτάφιο, μπαίνεις σε Αναστάσιμο κλίμα!

    Δε ξέρω αν θα υπάρξει συνέχεια, πάντως εγώ θα ξανακάνω σκασιά στο συγκεκριμένο μαγαζί και, όλως τυχαίως, θα κεράσω κανένα σφηνάκι!

    Ααααααχ, ούτε να κοιμηθώ δε μπόρεσα απ' την αναστάτωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μποτοξάκι ακούω! Που είναι ο Φουστάνος;; Εννοείται δεν θα το αφήσεις έτσι, βουρ στο ψητό (μια μέρα πριν το αρνί δε λέει κάτι). Μην αφήσεις την ευκαιρία! Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί! Έστω και για ένα χόρο, α και μην ξεχνιόμαστε θέλουμε και συνέχεια εδώ!
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σούπερ την βρίσκω την γραφή (και την περιγραφή) σου μετά από τα ποτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι