Kieslowski Τρία Χρώματα και μοναξία


Το γεγονός ότι, Παρασκευή βράδυ, κάθομαι μέσα στο σπίτι, βλέπω για δεύτερη φορά την Λευκή - και πιθανώς και τις άλλες αν βαρεθώ πολύ, αλλά είπα να ξεκινήσω απ' τα ελαφριά - ταινία του Kieslowski και δε βγαίνω έξω σημαίνει ότι:

  • Οι "φίλοι" μου εδώ είναι ξενέρωτοι, μούχλες και μονόχνωτοι.
  • Η μοναξιά μου χτυπάει κόκκινο(βλπ. ταινία).
  • Χτυπάω ενέσεις χωρίς καινούργια ταινία από το νετ.
  • Εξάντλησα τα προφίλ του gaydar και άλλων για απόψε, στην αιώνια αναζήτηση γκόμενου.
  • Περιμένω να ξημερώσει Πέμπτη να πάρω το αεροπλάνο και να φύγω.
  • Ξεθάβω ό,τι ταινία έχω για να μη λαλήσω, αφού η τηλεόραση δεν αντέχεται.
  • Oh dear sweet and mercyfull Jesus, help me!

Σχόλια

  1. Υπομονή ανηλικόπουλο! Θα έρθεις και θα περάσεις μια χαρά! Υπομονή!!! Ώστε υπάρχουν; Μια φορά τις είχα ακούσει στους δύο ξένους... μπράβο... θυμισέ μου να μου πεις τι διαπραγματεύονται...
    Καληνύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι