Δείτε τι κάνω στο Twitter μου


Τόσο καιρό διάβαζα κι εγώ, twitter από δω, twitter από 'κει, αλλά δεν έδινα σημασία. Είχα μπει και στη σελίδα αλλά δεν.. Μάλλον δεν είχα τη διάθεση να εμπεδώσω τι διάβαζα.

Σήμερα λοιπόν κάθησα είδα το βιντεάκι, που περιγράφει τι είναι το twitter και επιτέλους βρήκα αυτό που τόσο καιρό ήθελα σαν υπηρεσία στο νετ.

Το twitter δημιουργεί αυτόματα μια σελίδα με το τι κάνω κάθε στιγμή, όταν φυσικά το ενημερώνω. Δηλαδή, ξύνομαι με το αριστερό χέρι, sms στο twitter, και το μάθατε. Έφαγα τον αγλέορα το Πάσχα; Άμεση κοινοποίηση για να με βρίσετε μιας και κάνω δίαιτα να χάσω το ελαφρύ σωσίβιον :Ρ

Έχω βάλει και στα δεξιά σας τις ειδοποιήσεις ώστε να μη χρειάζεται να μπαίνεται πάντα εδώ.

Τα φιλιά μου σε όλους.

Σχόλια

  1. σα να λέμε big twitter is watching you. hmmmm
    η χαρά του stalker είναι αυτό το προγραμματάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. lol

    Έλα μωρέ, αν κάνω την τρομοκρατική, δε θα κάνω update ότι ζώθηκα τις βόμβες και ξεκίνησα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι